Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Andy Timmons og Joe Satriani [Video]


vwh

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble det plutselig trendy å si "kjedelig" nå eller?

Vet at mange av dere som her skriver "kjedelig" har skrevet ting som "wooW' date=' fett!" over langt mer kjedelige shredd saker...skremmende..[/quote']

Jeg synes det er kjedelig dette her ja! Skal ikke jeg få si min mening kanskje? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et forum er jo til for nettopp å DELE meningene våre da!!

Ja selvsagt..blir bare overrasket over at f.eks. "shreddkongen" Yngtchi syns dette liksom ble kjedelig. Så Angelo og gutta er liksom moro, mens så fort Satch og Timmones begynner å vi litt onani tendenser, da er det dritt.

Skjønner ingenting jeg nå :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvsagt..blir bare overrasket over at f.eks. "shreddkongen" Yngtchi syns dette liksom ble kjedelig. Så Angelo og gutta er liksom moro' date=' mens så fort Satch og Timmones begynner å vi litt onani tendenser, da er det dritt.

Skjønner ingenting jeg nå :roll:[/quote']

Hæ? Nå synes jeg du overdriver litt vel kraftig her...

Det du posta var gørr kjedelig, det fantes ikke spennende i det hele tatt. Lyden var dårlig, låta var ensformig, og gitarspillet var helt ordinært. Nei, takke meg til Hendrix, Blackmore og Gilmour, som faktisk klarer å gjøre noe spennende med gitaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bry deg om yngtchie . han er ikke helt sikker på seg selv..

Grunnen til at jeg syntes det ble litt tamt er at jeg ser på Andy som en gitarist som er umenneskelig mye bedre enn satch. de to sammen blir ikke riktig bare.. + at lyden hakka no værre..

Det andy spilte over var ikke hans type musikk .. Og satriani spilte lissom det han alltid pleier , ikke noe nytt lissom

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kraftig eller ei.. hvorfor nevnte du forresten ikke Malmsteen i din lille oppramsing? Vet at du er en stor fan av han' date=' og da er det litt tåpelig å begynne å kalle denne låta ensformig..jaja..[/quote']

Hva er det du prater om? Hva har Malmsteen med dette å gjøre? Ja, jeg liker musikken hans, var det det du ville høre? Hvis jeg skulle ramset opp alle artistene jeg liker mer enn Malmsteen, så hadde jeg holdt på en lang stund.

Så hold deg til fakta, og ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på.

Sånn, tilbake til det opprinnelige temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.