Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg begynte å lese på forumet og ble medlem sånn 2 dager senere,

Jeg er ca 14 år, og spiller gitar. Ellers driver jeg med basket.

Jeg har spillt gitar i kanskje 1 og et halvt år, begynte først med timer etter ca 9 måneder.

Den første gitaren jeg kjøpte var en Reef Stratocaster. Den er helt forferdelig å spille på, men det er min første gitar så jeg kan ikke selge(eller kaste) den.

Jeg kjøpte senere en liten forsterker av en venn, jeg måtte ha noe som var bedre en det jeg hadde.

Nå har jeg fått en Epiphone Les Paul Custom som har (tre pickups, humbuckere hva man nå enn kaller dem) jeg er utrolig fornøyd med den.

Jeg har nå begynt å spare opp til en ny forsterker, tenker på å kjøpe en Marshall.

Jeg begynte å spille i et band for ikke så lenge siden, med noen venner. Det er ikke noe seriøst. Vi har begynt på å lage noen sanger, men det blir ikke noe

konserter i år, bortsett fra opptreden på UKM. Band navnet er Name In Progres(Hvet ikke helt hvor mange s'er det et er i Progress. Skal spørre de andre neste gang jeg møter dem), jeg liker ikke navnet, men det gjør de andre. Noen tilbakemeldigner?

Jeg er fan av veldig mange band, de viktigste: Guns N' Roses, Iron Maide, Oasis, AC/DC, Cream, Jurney, Metallica. Jeg liker all slags rock og en del metal.

Mine yndlings gitarister er: Slash, Eric Clapton og Jimmi Hendrix.

Jeg valgte navnet Guns N' Roses siden det er yndlings bandet mitt, selvom Chinese Democracy var ikke så veldig bra, liker best gamle Guns N' Roses.

Ellers kommer jeg ikke på noe mer å skrive....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.