Gå til innhold
didlek

ny gitar

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal til å bestille meg ny gitar. Har tenkt på denne.

Er dette en grei gitar for relativt nybegynnere?

Skal også kjøpe meg strenger. Hva anbefaler dere til denne gitaren? (det er stålstrenger)

takker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en Ibanez stålstrengers kassegitar og er kjempefornøyd. Har ikke testa den modellen du linker til, men den er nesten helt sikkert knallbra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg har en Ibanez stålstrengers kassegitar og er kjempefornøyd. Har ikke testa den modellen du linker til, men den er nesten helt sikkert knallbra :)

det er bra, har du noen anbefalinger til hvilke strenger jeg skal kjøre på med? eller er det stort sett det samme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så bevandret innen strenger for kassegitar, så der er det nok forhåpentligvis noen andre som kan komme med råd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ibanez lager generelt gode akustiske gitarer. Også i lavere prisklasser. Yamaha likeså.

Merke på strenger tror jeg har lite å si, men jeg bruker 011 eller 012 på akk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

absolutt en fin gitar. men, skal du handle så anbefaler jeg musikkbørsen/kompaniet nedi byen.

Endret av Nino

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
absolutt en fin gitar. men, skal du handle så anbefaler jeg musikkbørsen/kompaniet nedi byen. framfor kapitalisten bjonerud

Man bør være litt forsiktig med å henge ut forretninger/personer med navn på et offentlig forum.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.