Gå til innhold
Deformed

Musikkvideo a la Deathfare!

Anbefalte innlegg

Akkurat den typen musikk jeg tenkte du spilte!

Bra video! :) Gjennomført. Sikter pÃ¥ Svisj danseband?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjertelig, hjertelig!

Jeg er han som prøver Ã¥ gjøre det hele litt triveligere vha. rød gitar og skjegg. Svisj danseband er definitivt, pÃ¥ sikt, et av vÃ¥re hovedmÃ¥l, men foreløpig fÃ¥r vi nøye oss med internettspredning for Ã¥ lufte/fremkalle interesse.

Bassisten vår har tatt noen filmstudier, så har han en kompis som driver med dette til vanlig. Kameraet som ble brukt slukte 6GB per 8 minutter med opptak, i tillegg hadde de tilgang til en del annet filmsnax. Hiv inn noen frivillige, noe utstyr som ser ondskapsfullt ut og en skvett eller 50 med jukseblod, så blir det plutselig film ;) ("plutselig" inkluderer da to dager med filming og en god del timer redigering, men jeg vil ikke kjede noen med detaljer)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hjertelig, hjertelig!

Jeg er han som prøver Ã¥ gjøre det hele litt triveligere vha. rød gitar og skjegg. Svisj danseband er definitivt, pÃ¥ sikt, et av vÃ¥re hovedmÃ¥l, men foreløpig fÃ¥r vi nøye oss med internettspredning for Ã¥ lufte/fremkalle interesse.

Bassisten vår har tatt noen filmstudier, så har han en kompis som driver med dette til vanlig. Kameraet som ble brukt slukte 6GB per 8 minutter med opptak, i tillegg hadde de tilgang til en del annet filmsnax. Hiv inn noen frivillige, noe utstyr som ser ondskapsfullt ut og en skvett eller 50 med jukseblod, så blir det plutselig film ;) ("plutselig" inkluderer da to dager med filming og en god del timer redigering, men jeg vil ikke kjede noen med detaljer)

Haha, da har du samme gitar som andregitaristen i bandet mitt.

l_0d8a5d27d84b455fb797e6d820e0ecfe.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alexi: gitaren er kanondigg, og når godeste bill lawrence l500xl tar seg av lyden lÃ¥ter det bra i tillegg ;)

Noinput: klarer du å kjenne igjen stedet? Spilt inn musikkvideo der selv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiller der nede selv :P

Men eg kjenne igjen litt av muren, men har aldri våre nede i "kulvertern" sett bilder derfra før... Dessuten er det en masse blod pÃ¥ døra deres :P Regnte mesten med at dere hadde spilt in der nede.

Btw jeg spiller for Dionycis nå, var Human Alignment før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noinput: aha, liten verden ;) Døra vÃ¥r var nydelig dekorert med blodsprut, før en eller annen fjott prøvde Ã¥ vaske den... NÃ¥ er den jevnt rosa og ikke fullt sÃ¥ tøff...

Earfalas: han er en kompis med ekstrem skjeggvekst. Han sa seg villig til å være med i musikkvideoen og har derfor spart skjegg siden oktober. Fint med sånne folk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.