Gå til innhold
wyldedime

Billig MIDI switcher?

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaring eller har vært borti en billig MIDI switcher for å styre kanalene på en gammel forsterker med footswitch.

Altså, det jeg har er en Digitech GSP1101 som jeg styrer med controll2 brettet og kan sette den opp til å sende MIDI signalet videre, så det jeg er ute etter er altså en boks som kan motta MIDI signalet og styre et relè som igjen er kobblet til footswitch tilkobblingen på ampen.

Jeg har sett flere typer som gjør dette, men de er unødvendig store og dyre da jeg bare trenger et eller to relè som skal styres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nobels har en liten greie MS4 tror jeg den heter eller så gjør også axess electronics CFX4 jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat det jeg var ute etter, takk for hjelpen.

Tror jeg skal sjekke ut den axess electronics sin, virket litt mer fleksibel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den selv. Axess sine greier er "da shit".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du behandler det bra bør vel denne duge.. :)http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16438074

Er jo midi så lyden blir jo ikkje dårligere av et billigmerke, kanskje kvaliteten ikkje er på topp, men går ut i fra det tåler å bli tråkka på..

Edit: Oii.. Leste ikkje tråden godt nok.. :P Men lar den stå allikevel.

Endret av p_bassmann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har den selv. Axess sine greier er "da shit".

Soundsculpture har også en som er veldig god, og faktisk hakket mer fleksibel enn Axess sin.

Jeg har tilfeldigvis en liggende som jeg ikke bruker, hvis det er interessant :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.