Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallhjernens ztuff


Metalbrain

Anbefalte innlegg

Morn. Tenkte jeg skulle lage en sånn utstyrstrÃ¥d, da. Dette er bare gutterommet, er ikke i noe band ellernoe.. :ninja:

DSC01294.jpg

Hele familien :wub: Litt uklart bilde..

DSC01283.jpg

Amp! Peavey Valveking 112 og en Roland Microcube. Og det er foreløpig bare en Crybaby jeg har av effekter.

DSC01303.jpg

Gibson Les Paul Classic i lightburst/honeyburst/etellerannetburst finish :wub:

DSC01310.jpg

Knotten på pickup-velgeren er knekt :ninja: Ellers fin gitar :)

DSC01306.jpg

Heddståkk.

DSC01291.jpg

Ah. Ibanez RG 350EX m/ Seymour Duncan Blackouts. Kjøpte'n av Hucker her fra forumet(har ikke sett ham på en stund though) utpå sensommern her en gang. Knall gitar til prisen!(3 lapper)

DSC01286.jpg

Støvete Edge 3 :P

DSC01284.jpg

Heddståkk.

DSC01321.jpg

Leketøy. En sånn Squier Obey Propaganda Graphic Telecaster-ting. Ingen god gitar, men fin å se på.

DSC01323.jpg

Første gitaren. En nylonstrenger.. Crafter Cruiser etellerannet eller noe. Med OD-dagen klistremerke! :wub:

Tjææ. Dett var dett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Les Paulen er jeg villig til å gi deg mange, mange hundrelapper for ;) Lekker!

Det er du nok :P Ga en del hundrelapper for den selv, så eh :P

Må bare spørre hvorfor du setter strengene på den veien? Altså med kulen på stemmeskruene.

Vanvittig flott Ibanez! Og Les Paulen da.

Det gjør det mye, mye lettere å bytte strenger! :) Slipper styret med å klippe av kulene og så feste strengen i tremoloen, så måtte surre og feste strengen øverst. Bare å putte strengen med kula øverst, stappe strengen neddi tremoloen, stemme opp, ferdig.

Fornøyd med Valvekingen? Håper på å skaffe meg en selv.

Valvekingen er knall den ;) Skal skaffe meg en boost og en kompressor for å tighte den opp litt snart kanskje da, men den er finfin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det mye, mye lettere Ã¥ bytte strenger! :) Slipper styret med Ã¥ klippe av kulene og sÃ¥ feste strengen i tremoloen, sÃ¥ mÃ¥tte surre og feste strengen øverst. Bare Ã¥ putte strengen med kula øverst, stappe strengen neddi tremoloen, stemme opp, ferdig.

Såpass. Det er en liten ulempe med Edge 3 tremoloen.. Heldigvis har Ibanez lagd en liten lomme til strengekulen på Edge Pro tremoloen :) Men lur løsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.