Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Diezel Amplification


doph

Anbefalte innlegg

Da kan du jo si at demoen er spilt inn i studioet ditt da Vegard!

Isåfall bør du du oppgraderes fra "sterkt delaktig" til "En markant skikkelse" i den norske metalscenen hehe!

Ha ha! Sant det... :D ROYALTIES! Dersom noen kjøper platene og ikke bare laster ned ulovlig, that is...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehehe. Ja der er det nok royalties i hauger å hente;) Nei, men arti, jeg gikk jo på Rødde(ikke spør hvorfor) samme året som dere gikk på TT, så kanskje jeg har sett deg spille i de dager. Vi hadde vel noe konsert sammen så vidt jeg husker, men hvem som spilte har jeg ingen anelse om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Diezel har jo Midi.. Vil det si at jeg kan koble til pedaler/effektsimulatorer (ala Pod, etc) i loop eller noe sånt og da lage presets.. f.eks vreng fra amp med delay og klang, cleanlyd med klang fra pedal, etc.. slik at en slipper å trykke for mange pedaler av og på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diezel har jo Midi.. Vil det si at jeg kan koble til pedaler/effektsimulatorer (ala Pod, etc) i loop eller noe sånt og da lage presets.. f.eks vreng fra amp med delay og klang, cleanlyd med klang fra pedal, etc.. slik at en slipper å trykke for mange pedaler av og på?

ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere forresten hvor vanlig det er at pedaler har Midi? Har en del hjemme, men har ikke sjekket om de har det. Er kanskje mest vanlig på fotbrett?

Dere som har Diezel.. Denne har jo 4 kanaler.. Er alle bra slik at en får god cleanlyd i en, fet vreng, en til crunch og en til sololyd? Så kan en evn. koble diverse pedaler i loopen og kun aktivere denne på en av kanalene? Dette som blir det mest praktiske hvis en ikke har Midi antar jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig, på nye skiva skal han bruke min amp nemlig, hehe... Starter vel i morra.

Du har Diezel VH4? Er ikke denne en litt "mildere" versjon av Herbert?

Lydklipp? Noen som også har av Herbert?

Er så crappy lyd på youtube-demoene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har Diezel VH4?

Nope... Har en VHT/Fryette Sig:X. Så jeg kan ikke hjelpe mye ang. Diezel. Men han jeg spiller med har en slik Diezel Herbert, og jeg skal ikke klage på lyden. Bra vreng og renlyd. Den har vel tre kanaler, så vidt jeg skjønner; fet vreng, solo og clean?? Våre amper sammen er ren dynamitt, iallefall. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du digger utrolig tykke plektere med mye bass og lite brilliance kan det være noe for deg. Men dette er til de grader et nisjeprodukt. Mine støver for det meste ned.
Nope... Har en VHT/Fryette Sig:X. Så jeg kan ikke hjelpe mye ang. Diezel. Men han jeg spiller med har en slik Diezel Herbert, og jeg skal ikke klage på lyden. Bra vreng og renlyd. Den har vel tre kanaler, så vidt jeg skjønner; fet vreng, solo og clean?? Våre amper sammen er ren dynamitt, iallefall. :P

Jaha? Aldri hørt om dette merket en gang.. Kan det måle seg med Diezel, evt fordeler ulemper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.