Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Diezel Amplification


doph

Anbefalte innlegg

Har såvidt begynt å snuse på Diezel amper...

Noen som eier noe slikt, eller har peiling på de?

Er dette rene Metal amper, eller er de brukende til blues\classic rock osv....

Har alltid vært mesa bruker, men hadde vært gøy å prøvd noe nytt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har hatt Diezel.

Meget bra amper, litt "stive" og "hifi" kanskje, men utrolig trøkk og guffe!

Har vel fått metalstempel på seg.

Fantastisk service og oppfølging.

Peter Diezel ringte meg tilogmed for å sjekke at jeg var fornøyd, om jeg ville ha moddet noe osv.

Da hadde han akurat lagt på etter å ha pratet med James Hetfield! Skal ikke anklage han for

å gjøre forskjell på folk hehe. Fantastisk fyr som virkelig fortjener suksessen :)

Var forresten VH4 jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt Diezel.

Meget bra amper, litt "stive" og "hifi" kanskje, men utrolig trøkk og guffe!

Har vel fått metalstempel på seg.

Fantastisk service og oppfølging.

Peter Diezel ringte meg tilogmed for å sjekke at jeg var fornøyd, om jeg ville ha moddet noe osv.

Da hadde han akurat lagt på etter å ha pratet med James Hetfield! Skal ikke anklage han for

å gjøre forskjell på folk hehe. Fantastisk fyr som virkelig fortjener suksessen :)

Var forresten VH4 jeg hadde.

kunne du sendt meg nr hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du Ole Marius og gjengen? Oh, kanskje vi vet hvem hverandre er... De kan i det minste låte moderne, men de har jo også knotter. Vet ikke helt hva man kan skru seg til. Har bare prøvd i butikk, ikke de største mulighetene til å teste. Har enda tilgode å høre en Diezel amp låte dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du Ole Marius og gjengen? Oh, kanskje vi vet hvem hverandre er... De kan i det minste låte moderne, men de har jo også knotter. Vet ikke helt hva man kan skru seg til. Har bare prøvd i butikk, ikke de største mulighetene til å teste. Har enda tilgode å høre en Diezel amp låte dårlig.

Kjenner Ole M ganske godt ja,jobba sammen med han i 6år, kjenner ikke de andre like godt, men på talefot er man jo. Hvilken kjennskap har du til gjengen da Euphor?

Og til TS. Jeg vet ikke hvor plassen du sier du bor er, men er det i nærheten av Trondheim, så er det jo bare å ta kontakt om du har lyst til å prøve.

Diezel låter moderne ja, men er veldig alsidige amper bare man skrur litt, og ja, det er nok å skru seg vekk på. Men enig med Euphor, har heller aldri hørt en Diezel låte dårlig. Om du liker hvordan den låter derimot, det er smak og behag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på Tunet med OM og Elide. Spilte vel egentlig bare sammen med Elide i et bluesprosjekt der, samt noe DT greier etter Tunet. Kan ikke si jeg kjenner dem godt. Vet vel bedre hvem de er enn de meg. :) De spilte inn den første demoen pÃ¥ min Korg D16! Wee! Fikk en liten fotnote i coveret ogsÃ¥. SÃ¥ jeg er sterkt delaktig i den norske metallscenen... :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på Tunet med OM og Elide. Spilte vel egentlig bare sammen med Elide i et bluesprosjekt der, samt noe DT greier etter Tunet. Kan ikke si jeg kjenner dem godt. Vet vel bedre hvem de er enn de meg. :) De spilte inn den første demoen pÃ¥ min Korg D16! Wee! Fikk en liten fotnote i coveret ogsÃ¥. SÃ¥ jeg er sterkt delaktig i den norske metallscenen... :ninja:

Da kan du jo si at demoen er spilt inn i studioet ditt da Vegard!

Isåfall bør du du oppgraderes fra "sterkt delaktig" til "En markant skikkelse" i den norske metalscenen hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.