Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger hjelp til prisvurdering


Felson

Anbefalte innlegg

Legg den ut på Finn eller musikkweb (og selvsagt her) med det du ønsker Ã¥ fÃ¥ for den. Haster det Ã¥ fÃ¥ solgt den legger du den ut til 12k. Hvis du har tid til Ã¥ vente pÃ¥ den rette kjøperen setter du opp prisen. Spørs hvor heftig du mangler en sofa. :)

Det er markedet som bestemmer. Du får garantert solgt den om du setter prisen til 5000,-. Du får sikkert ikke solgt den fullt så raskt om du setter prisen til 15.000,-. På den andre siden, plutselig kommer det en Martin eller Roffa som bare MÅ ha en Ric AKKURAT nå, og som drar til med 15 lapper :)

For 5000 kan du regne den som solgt til meg :P

Det er som sagt markedet som bestemmer, men jeg ville gjettet mellom 10- og 15.000.

Du kan selvfølgelig sette prisen til for eksempel 15.000/bud og se hva folk er villige til å by ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er markedet som bestemmer. Du får garantert solgt den om du setter prisen til 5000,-. Du fÃ¥r sikkert ikke solgt den fullt sÃ¥ raskt om du setter prisen til 15.000,-. PÃ¥ den andre siden, plutselig kommer det en Martin eller Roffa som bare MÃ… ha en Ric AKKURAT nÃ¥, og som drar til med 15 lapper :)

Kr 15000,- for en 4003 fra 2002 tror jeg blir litt ambisiøst. Kanskje for en godt holdt 4001, men for en 4003 er det nok i meste laget. Men det er jo lov å prøve ;) Som sitert så er det jo bare å treffe den riktige kjøper (eller "gale" alt avhengig av øynene som ser) som ønsker akkurat den bassen.

Legg ut en føler på finn.no, så kan det jo hende at det er noen der ute som klinker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.