Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger hjelp til prisvurdering


Felson

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe med med å finne ut hvor mye jeg kan få for denne bassen?

Det er en 4003 fra ca 2002. Pick-up-cover medfølger, samt original kasse. Kassen er litt sliten, bassen er strøken.

Jeg kjøpte min Ric for 14000,- i fjor og den er samme fargen og fra 2007. Så 12-13000,- burde du kunne få for den hvis den er i god stand. Finn.no er greit å sammenligne priser.

PS: er det lov å spørre hvorfor du selger din Ric?

Lykke til med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på om jeg skal selge den, men hvis den selges er det fordi den aldri blir brukt. Dessuten er jeg en ubrukelig bassist, som kanskje burde brukt penger på ny sofa etc istedet. For 8000 beholder jeg den og henger den opp på veggen og kaller den kunst.

Der veldig fin, der den står..

Endret av Felson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg den ut på Finn eller musikkweb (og selvsagt her) med det du ønsker Ã¥ fÃ¥ for den. Haster det Ã¥ fÃ¥ solgt den legger du den ut til 12k. Hvis du har tid til Ã¥ vente pÃ¥ den rette kjøperen setter du opp prisen. Spørs hvor heftig du mangler en sofa. :)

Det er markedet som bestemmer. Du får garantert solgt den om du setter prisen til 5000,-. Du får sikkert ikke solgt den fullt så raskt om du setter prisen til 15.000,-. På den andre siden, plutselig kommer det en Martin eller Roffa som bare MÅ ha en Ric AKKURAT nå, og som drar til med 15 lapper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den andre siden, plutselig kommer det en Martin eller Roffa som bare MÃ… ha en Ric AKKURAT nÃ¥, og som drar til med 15 lapper :)

Tror det blir Martin i så fall, siden Ralf allerede har en.(lucky bastard.) ^_^

Jeg hadde lett gitt 12k for den der, hvis jeg hadde hatt pengene! (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.