Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hva gjør jeg galt?


whiplash

Anbefalte innlegg

køpte en emg 60 tidligere i Ã¥r og byttet ut 85(n), ble da 81(B) 60(n)

Har funnet ut at jeg trenger mer bass(ikke chug-chug) så satte 85(B), men 1. det låt tynt. 2. den ble skeiv (virker som mic ringene er vinklet.).

har snudd ringen flere ganger, snudd fjærene, snudd kabbelen, bytta batteri. hva mer kan jeg gjøre?

det er en epi futura.

Hjelp og takk.

Enern kan være det at du har blitt vandt til lyden av EMG 60, har spillt med Emg 81 i Bridge og Neck i nesten 2 år nå. Og prøvde en gitar med 81 og 85 for 1 måned siden. Ble helt rart. Toern kan jo kansje være at den har blitt litt skada når du har tatt den ut og inn, hvis det ikke har noen effekt på lyden så har vell ikke det så mye så si.

Endret av KBS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. hadde 81(B) 85(n) som jeg kjørte sammen for Ã¥ fÃ¥ en mindre bassete og skrikete lyd, byttet ut 85(n) med 60(n) det ble veldig lyst sÃ¥ jeg har da prøvd Ã¥ sette 85(B) da 85 skal ha mer bass, men det ble ikke slik. har pilen pÃ¥ hurtigkoblingen utfra mikken.

2. problemet er at skrur jeg den slik at den ikke går oppi strengene går ene sia av mikken under kanten på ringen. og lyden påvirkes vel av det.

Endret av whiplash
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du sier er at 85'en låter likt som 81'en i brua? Forstår jeg deg rett med at du har 85 i brua nå?

Hvis pickup-rammene er vinklede, men gitarkroppen er rett, må du jo bare kjøpe deg rette rammer. Tror ikke akkurat det påvirker lyden hvor mye det skal være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.