Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om en marshall mg100hdfx er en bra forsterker til bandet mitt. hørt mang forskjellige meninger om denne. noen sier den er bra, andre sier den er dÃ¥rlig.

vi spiller mest rock. eks: Poison, the finak countdown, nothing else matters, forelska i lærern, hotel california +++++++++

passer denne forsterkeren til disse sangene?

post-4745-1234184304_thumb.jpg

Endret av Minde94

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ofte spørsmål om denne. De fleste her vil si at du skal holde deg langt unna, og det er jeg forsåvidt enig i, men du må nesten teste den selv og finne ut hva du synes. Ta et par søk på forumet her så finner du nok av meninger om den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller meg negativ til denne basert på egne erfaringer. Kjøp noe bedre og brukt til samme prisen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den anbefales IKKE av meg ihvertfall, og jeg har hatt den selv for mange år siden (før jeg lærte om god gitarlyd, hehe)!

Jeg har inntrykk av at de som anbefaler denne forsterkeren "hører med øynene"...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg har inntrykk av at de som anbefaler denne forsterkeren "hører med øynene"...

Det kan jeg ikke forstå - den er jo grisestygg. Kontrollpanel på topp over grill ser helt feil ut mener i alle fall jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er rett og slett det dårligste og billigste stacket det går an å få tak i så vidt jeg vet. Bruk heller pengene på en bra combo eller spar mer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. er det noen forsterkere dere mener passer bedre til den prisen? ca 5000 Kr

Endret av Minde94

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du får tak i noe ordentlig bra stack til den prisen, men du burde fint klare å få tak i en god rørcombo, og en 50 watter 1x12 burde spille høyt nok til band. F.eks Peavey Valveking 112, Peavey Valveking 212, ENGL Screamer, eller du kan spare opp litt mer penger og kjøpe deg et ordentlig rørstack.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller med lommeboka :P

Det kan jeg ikke forstå - den er jo grisestygg. Kontrollpanel på topp over grill ser helt feil ut mener i alle fall jeg :)

Joa, på Marshall så. Men har du sett f.eks. Fender eller Mesa amper noengang? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Joa, på Marshall sÃ¥. Men har du sett f.eks. Fender eller Mesa amper noengang? ;)

Mente stort sett på Marshall ja, men selv om det finnes unntak synes jeg stort sett at topper med kontrollene på bunnen er penest.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sound1 har nå tilbud på Laney LC30 II, til under 5 lapper. Det er et knallkjøp!

Sjekk ut litt om den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.