Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som vil spille i Bodø?


Zx45

Anbefalte innlegg

Er en 20 år gammel gitarist som bor i Bodø som kunne tenke meg noen og spille ilag med. Har spilt gitar i noen år men gitaren har for det meste blitt lagt på hylla i de siste to åra så kunne tenke meg og ta den fram igjen. Så noen som er interessert så ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er interessert. Men du vet ikke om noen gode bassister, keyboardister og/eller trommiser? ^_^

Hadde forresten vært morsomt Ã¥ fÃ¥tt sett en liten utstyrsliste.

Nei er ganske ny i byen. Så kjenner desverre ikke så veldi mange her som jeg vet spiller et instrument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

( e ikke så inne pÃ¥ forum ol sÃ¥ fÃ¥r ikke helt til de der "sitat" ) :)

vet du av noen bassista eller trommisa? fins det evt forum for dem kor vi kan finn noen?? ? :)

Nei vet ikke om noen. Men vi kan vell finne noen på en eller annen måte.. har ikke dere noen bekjente i bodø da? ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aspmyra; Æ hÃ¥pa æ ikke skuffa dokker dypt nu, men e ikke nÃ¥ heavy metal person. E mer pÃ¥ pop/rock/jazz. :) Enn dokker?!

Zx45; Nei æ har vel egentlig ingen spesielle bekjente som spille tromma eller bass.. en som spilla tromma men han bor ikke i byen lenger. trur æ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.