Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tilbakemelding på demo


Atomic

Anbefalte innlegg

Hørte pÃ¥ Gone. Det var kult, tight litt funky, fett :) Mange fine temaer. Der jeg syntes det var litt Ã¥ hete var formen. Et forslag (mulig crap men kan testes ut), det første "refrenget" som kommer rundt 1 min, la det gÃ¥ kun en gang, sÃ¥ et par repitisjoner av hovet tema, sÃ¥ kjøre pÃ¥ refet. Lage en slags "teaser".

En generell regel du kan tenke på; når lyttern har hørt noe en gang, da husker man det neste gang det kommer i låta. Så dersom et tema spilles i repitisjon, så kommer det til en ny del og derreter går til bake til det tidligere repiterte tema vil lyttern fortere gå lei. Har ingen konkrete forslag til forandring, men ha det i bakhodet (om du vil). Kunne forsåvidt vært litt mer tydlig spenningskurve, mixen er litt flat. Men det var kult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding!

Ja, det skal egentlig være vokal da, tror dere det kan bli bedre da? Eller blir det kansje for mye rep. likevel? Må nesten høres sikkert....

Mener du det tema der det er med el. gitar eller det med piano som kommer etterpå?

Det er egentlig et vokalspor på den, men jeg muta det... høres bare jævlig ut (siden det er jeg som synger).

Ja, sant det... var den så sur at det ødela litt, eller funker det?

Bare kjør på med fler kommentarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.