Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

redd for å få skraper i gitaren


Dr. Phil

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har en billig drittgitar (som er helt fantastisk bra egentlig).. .. kjøpte den brukt - hadde ikke en skramme, ingen riper eller noen ting..

jeg bruker den hver dag - på 4rde året - og fremdeles er det 0 bruksmerker.. - det går helt fint.

.. du kan finne violiner fra 1700 tallet som har vært i daglig bruk og fremdeles er uten alvorlige bruksmerker..

Det eneste budet er at du bruker hue... og driter i forfengeligheten ift. hva du kler deg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh,satser på at det var en tyrkleif :huh:

Nei, du bare tolket det feil. "ville jeg" indikerer at jeg ville gjort det om jeg var han.

Jeg ville ikke kalt det for nøyaktig og presis norsk, men full forståelig? - Ja.

Edit: så nå at jeg faktisk skrev feil - men allikvell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gitaren jeg hadde, en Epiphone LP standard, var jeg sinnsykt forsiktig med. Speidet etter riper hver eneste dag og hadde totalnoia for alt som kunne skje med den. Har en Gibson nÃ¥ som jeg har ett litt annet forhold til, jeg er ikke uforsiktig med den, men har innsett at bruksmerker og skrammer oppstÃ¥r uansett. For min del kan en gitar se godt brukt ut, sÃ¥ lenge den er tatt godt vare pÃ¥.

Så for din egen del; ta godt vare på gitaren, hold den ren og pen og skift strenger når det trengs, men for all del spill på den, med god samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.