Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson RD


MusicMats

Anbefalte innlegg

En slik påstand om et utbredt merke som er kjent for å selge relativt dyre og gode gitarer synes jeg fortjener et noe mer utdypende svar, Metalbrain. Usannheter bør ikke forumet spre. Hvor mange Gibsons har du prøvd? Og hvor mange var dårlige, og hva var feilene?

:)

Ofte dårlig båndarbeid, noe det ikke burde være på så dyre gitarer. Sett en del feil i finish og feil med bindingen - sprekker o.l. ++

Poenget er uansett at du burde prøve gitaren før du kjøper'n for å sjekke at det ikke er slike irriterende småfeil, uansett om det er Gibson eller ikke. Kom sikkert ikke så godt fram i første innlegg :blush:

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja. Varierer. Veldig.

var nettopp derfor jeg skrev at "hvis den er av standard gibson-kvalitet er den helt sikkert fin-fin." jeg sa ikke at det er en god gitar fordi det er en gibson, for det er ikke noen selvfølge, men som regel så er de helt greie gitarer.

dessuten, hvis du kjøper brukt, og RD er ikke akkurat en ny modell, avhengig av prisen så er det ikke noe i veien for å fikse på bånd, og skjønnhetsfeil er det jålete å bry seg om spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.