Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson RD


MusicMats

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...
ikke bortsett fra at jeg SYNS den ser litt.. dritstygg ut..

You're not helping! Dere deler sannsynligvis ikke smak. Denslags "erfaringer" er det lite hensiktsmessig å dele, fordi smak og behag strutter i alle retninger her inne på forumet. Mye mer hyggelig om det som blir postet inneholder et snev av positive innslag. ;) Ellers ville vi bare fått oppgulp på hvor ille alt så ut. :)

Jeg synes gitaren ser kul ut, men jeg har ingen personlige erfaringer med modellen. Aldri sett en heller, egentlig. Mulig de er litt vanskelige å få tak i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slutter meg til ataxia. har aldri vært borti en, men den ser dritfeit ut. hvis den er av standard gibson-kvalitet er den helt sikkert fin-fin :)
Kvaliteten på Gibsongitarer fra perioden disse ble produsert er til tider tvilsom, så det kommer an på. I tillegg til at produksjonsmetodene ble kjipere, så var kvalitetskontrollen veldig dårlig.

Tviler ikke på at det er mange bra der, men etter hva jeg har hørt var det også mange som på ingen måte var verdt prisen (i allefall ikke hva de går for i dag).

De fleste av disse har aktiv elektronikk fra Moog, men vet ikke hva det har å si i praksis. Vet bare at det sannsynligvis ikke er allverden og at det tar altfor mye plass i den stakkars gitarkroppen.

Pleier å være ganske billige til Gibson å være. Priser på slikt varierer jo veldig, men ville ikke funnet på å gi over 10 000 kr (såfremt du ikke får prøvd og finner ut at dette er en gitar som er verdt pengene).

Har ikke erfaring selv, er sånn som vet å google og samle nokså upålitelig info fra tvilsomme forum o.l., så jeg ville tatt det med en klype salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en på Musikkland på Lillestrøm, det er vel den som er på FINN til tider. Jeg har vært og prøvd den, og fikk ikke så veldig fot. Litt døll lyd, men det kan jo være ampen også, og ikke minst er det i forhold til min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.