Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

trådliste i kjøp og salg


Aspmyra

Anbefalte innlegg

Ad. retningslinjer- til Progresiv, jeg siterer:

"bumping bør ikke forekomme for ofte, det bør holde med ca. en gang i uken i de fleste tilfeller."

Takk for oppmerksomheten.

Jeg beklager hvis jeg misbruker tråden til off topic.

Men jeg lurer på om det er en mulighet for moderatorgruppen å forlenge listen på kjøp/salg-forumet til flere tråder per side?

Da ser jeg ikke grunnen til unødvendig bumping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du selv som bestemmer antall poster som skal vises pr side.. Se kontrollpanelet ditt og valg/forumvalg

Grunnen til at folk bump'er salgstrådene sine er forøvrig gjerne fordi de skal komme med på "nye innlegg" lista. - Du har prøvd den funksjonen ? "vis ny innlegg" er veldig mye brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de som bruker kjøp- og salg er flinke til å redigere første post med "Steng" når en handel er gjennomført, så blir det også bedre plass på førstesiden til aktuelle tråder.

Gjør du dette, bidrar du kraftig til å sørge for at kjøp/salg- forumet fungerer bra.

Skal vi bumpe tråder og informere om at den er "solgt", eller skal vi rapportere og la den bli stengt i "stillhet"?

edit: Synes forresten at man i kjøp og salg-forumet skal kunne stenge eller slette tråder selv. Mener de gjør de slik på diverse andre forum.

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, egentlig kunne vi slette trådene, men grunnen til at vi har valgt å ikke slette, er faktisk ikke "den verdifulle postcounten".

Det er ment som en service til dere, i tilfelle dere skulle trenge tråden til dokumentasjon, huskeliste eller noe annet for å finne ut hvem dere har solgt til, eller kjøpt av.

Er det noe det ikke er bruk for? I såfall er det jo enda ryddigere hvis vi sletter.

Om man sender en Pm eller bare endrer på førstepost til solgt går ut på det samme. Det viktigste er at dere tar dere bryet med å si fra at tråden ikke er aktuell lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.