Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

BERNIE RICO JR DIVA GITAR! Hva synes metall gitarister?


Tordenskrald

Anbefalte innlegg

Bernie Rico Jr Diva Gitar. (nr 1 produsert som er på nettsiden ). Håndlagd Custom gitarer.

BC Rich sin sønn som var med faren å lagde dem custom gitarene i USA. Han SR er dau og BC Rich oxo:-)

http://www.youtube.com/watch?v=AzJm7IwvZf4 (youtube der boogiestreets selger den)

http://www.ricojrguitars.com/page.php?2 (hoved siden)

Bygd neckthru med shred neck med reverse headstock med hook.

EMG 81 og 60 i neck

Boost Switch (10db gain+)

3 Way Switch ( Bridge, begge og så bare nakke)

Custom Kasse signert som headstokken på gitaren med Bernie Rico Jr og Deva #1. (den skulle kalles Diva med e egentlig)

Kosta 4000$

Endret av Tordenskrald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diva er særiøst dritt fresh!! :blush:

de sendes inkl frakt i prisen fra ebay, eg fikk min som gave og tilsendt bare i fraktens pris(har ikke fått noe regning på moms eller toll!! ) hehe. Faktisk han som sendte den måtte betale 520$ med ups, Vet ikke ka feil han gjor men 3500 er jævli mye i frakt:-) Eg slapp å betale det da men.

Men frakt er mye å spare på da når det gjelder kjøp av disse fra www.boogiestreet.com guitars:-) søk rico diva på ebay,

eller rico vixen som er en annen v gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk han som sendte den måtte betale 520$ med ups, Vet ikke ka feil han gjor men 3500 er jævli mye i frakt:-) Eg slapp å betale det da men.

Nettopp det som er feilen, man bruker ikke UPS. De er DYRE! USPS derimot, koster 140-150 dollar å shippe en gitar m/ hardcase. Kommer litt an på vekt og sånne ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.