Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Primitiveguitar


Anbefalte innlegg

Hei, Andreas her, alderen er 33 (nærmer meg 34) sÃ¥ jeg hører hjemme i over 30 klubben. Lurket pÃ¥ forumet en stund, sÃ¥ det er pÃ¥ tide Ã¥ gjøre seg til kjenne.

Har eid gitar i 2 år, men har vel ikke spilt i mer enn i et halvt års tid... Fikk umiddelbart GAS, så jeg er nå på min tredje elektriske. Greit å skylde på gitaren når fremgangen ikke er der :blush:

Men seriøst, det har ikke vært lett å finne gitaren som passet meg uten erfaring på gitar. I tillegg stolte jeg ikke på mine egne følselser da jeg kjøpte gitar nr 2, men hørte på alle andre.

DIY-avdelingen er også fryktelig fristende, men jeg prøver altså å konsentrere meg om å spille.

Av musikk er jeg ganske altetende, men jeg tror ikke det finnes "hip-hop", rap, dance eller svensktop i musikksamlingen min. Hovedtyngen av musikken jeg hører på, og planlegger å spille, hører til kategorien de de yngre på forumet kaller klassisk rock i tillegg til prog, blues og punk.

Av gitarer har jeg en '03 Gibson Les Paul Melody Maker m/P100 (forrige eier byttet fra P90) og en Squier kassegitar som kan stå fremme uten at jeg behøver å være redd for at toåringen skal herpe den.

Spiller for det meste gjennom en Korg PX4D og hodetelefoner, men har en Roland Microcube i skapet som sikker kommer til å bli erstattet av en DIY-forsterker når jeg er blitt noe bedre til å spille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet.. :) Driver du kanskje med noe innenfor elektro? Nydelig gitar forresten!

Takk, mange som ikke liker den "uferdige" finishen på melody makeren.

Du tenker kanskje på DIY-lystene? Ja, selv om jeg ikke lengre driver med det til daglig så har jeg jobbet med hardwareutvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.