Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

1'er (E) bro til Floyd Rose


jonta

Anbefalte innlegg

Hvor i Oslo finner jeg deler til orginal FLR?

Eller kanskje noen har en slik 1'er bru (E str.)

Jeg eller forrige eier har vært litt hardhendt med umbrakoen. Det er ikke så mye som skal til for at strengen sitter. Hørt om noen som har dratt til for løst, slik at strengen ldetter av??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er dårlig på å sette inn bilder og slikt men:

PÅ stolen er det altså seks "dingser" eller strengeholdere som strengene løper over og er festet til. De er nommererte 0-1-2 slik at 0 er 3/4 streng 1 er 2/5 streng 2 er 1/6 streng 0 er de som bygger mest 2 er de laveste, for å følge radiusen til halsen. Det er alltså en slik 2'er jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar.

Jeg var innom repratøren på Musikkbørsen i går. Han hadde en brukt OFR liggende, han skrudde av en slik strenge klemblokk, deter bra service. Fikk den for en billig penge.

Og igjen: Forsiktig med umbrakonøkkelen folkens, denne lille saken komplett med skrue og den bittelille kuben som klemmer på strengen koster 350,- ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakdelen er at de er så smÃ¥ at jeg ikke har anelse om hvor de er nÃ¥... :D

:lol:

Har investert i to sånne "skrin", med små bokser i, hvor jeg har alle smådelene mine. Gudene skal vite at hvis det ligger og flyter, er det borte før jeg får blunka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.