Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist søker band i Bergen


StuntCoyote

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 17 år gammel gutt fra Bergen som søker band eller andre musikere å starte band med. Jeg har spilt gitar i litt over halvannet år, og har gått og går fortsatt på kurs hos Mads Eriksen. Sjangeren er de fleste former for rock. Noen som er interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hei! Jeg er en 17 år gammel gutt fra Bergen som søker band eller andre musikere Ã¥ starte band med. Jeg har spilt gitar i litt over halvannet Ã¥r, og har gÃ¥tt og gÃ¥r fortsatt pÃ¥ kurs hos Mads Eriksen. Sjangeren er de fleste former for rock. Noen som er interessert?

Jeg er en jente på femten (seksten om et par måneder) som har sunget i ca. 3 år nå, og jeg er veldig interessert! Jeg har sunget diverse former for rock, og har opptrådd tre-fire ganger med et band som gikk i oppløsning for en stund siden, så, jeg har pittelitt erfaring. :) Jeg bor på sandsli, riktignok, men kjenner Bergen relativt godt, så kan gjerne reise en del for å få være med, holdtepå å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann godtfolk! Jeg er en gitarist på 17 Ã¥r som har spilt aktivt i 3 - 4 Ã¥r. Spiller el- gitar ( charvel San dimas ) samt en del klassisk gitar og noe piano. Har mye erfaring med band, opptreden, konserter osv.. Er med i et slags skoleband hvor vi spiller mye ymse, men er heftig interessert i Ã¥ spille noe godt og gammelt rock`n roll fiskeboll! Spiller mye pink floyd, queen, jazzy. funky, blues, guns roses, beatles, old school music generelt og annet pop, rock. Har ogsÃ¥ en herlig erfaring med van halen lÃ¥ter i.o.m at jeg har en van halen gitar.. Er interesset i Ã¥ starte et band!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann godtfolk! Jeg er en gitarist på 17 Ã¥r som har spilt aktivt i 3 - 4 Ã¥r. Spiller el- gitar ( charvel San dimas ) samt en del klassisk gitar og noe piano. Har mye erfaring med band, opptreden, konserter osv.. Er med i et slags skoleband hvor vi spiller mye ymse, men er heftig interessert i Ã¥ spille noe godt og gammelt rock`n roll fiskeboll! Spiller mye pink floyd, queen, jazzy. funky, blues, guns roses, beatles, old school music generelt og annet pop, rock. Har ogsÃ¥ en herlig erfaring med van halen lÃ¥ter i.o.m at jeg har en van halen gitar.. Er interesset i Ã¥ starte et band!:)

srry dude :P den plassen er kanskje min :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Hei! Jeg er en 17 år gammel gutt fra Bergen som søker band eller andre musikere å starte band med. Jeg har spilt gitar i litt over halvannet år, og har gått og går fortsatt på kurs hos Mads Eriksen. Sjangeren er de fleste former for rock. Noen som er interessert?

Hei! Jeg er en snart 17 år gammel gutt som er inntressert i å starte band. Spiller trommer og har spilt i 4-5 år. (ser jeg er litt seint ute med svar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.