Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Har hatt første gitartime med Mads Eriksen!


Tøysejenta

Anbefalte innlegg

Da hadde jeg første time hos Mads Eriksen i går, og det må jeg si var kjekt! Myyyye teori jeg tydeligvis har hoppet over... He he... Så nå har jeg gått litt tilbake til basic, og det tror jeg var lurt! Har fått lekser og alt :lol:

Det er dyrt; 450,- timen, men jeg vil si at det er vel verdt det om man har råd!! Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk i klasse med en som tok timer av Mads tidligere, noen år siden nå. Han hadde bare lovord å si om undervisninga. Tror mange vil tro han er rocker, noe han kanskje er, men min klassekamerat studerte visstnok jazz. Han var også en liten s*tan til å spille. :)

Grattis! Regner med det kommer noen nye tråder om teori fra deg snart. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg første time hos Mads Eriksen i går, og det må jeg si var kjekt! Myyyye teori jeg tydeligvis har hoppet over... He he... Så nå har jeg gått litt tilbake til basic, og det tror jeg var lurt! Har fått lekser og alt :lol:

Det er dyrt; 450,- timen, men jeg vil si at det er vel verdt det om man har råd!! Anbefales!

For privatlærer er 450,- egentlig ikke så dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk i klasse med en som tok timer av Mads tidligere, noen år siden nÃ¥. Han hadde bare lovord Ã¥ si om undervisninga. Tror mange vil tro han er rocker, noe han kanskje er, men min klassekamerat studerte visstnok jazz. Han var ogsÃ¥ en liten s*tan til Ã¥ spille. :)

Grattis! Regner med det kommer noen nye tråder om teori fra deg snart. :D

Klart! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lært noe Grieg da? ;)

He he :lol:

Som jeg sa, dro han meg litt tilbake til basics, så er på skalaer i forskjellige varianter+ plekterteknikk;-) Mye jeg ikke hadde tenkt over, og som selvsagt høres myyye kulere og ikke minst renere ut når man har rette teknikken inne;-)

Blir nok flink en gang jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.