Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

veggfeste til gibson


jealei

Anbefalte innlegg

heisann, jeg skulle hatt et veggfeste til gitaren min, en sånn sak hvor gitaren henger etter headstocken, men gibsonen min har sånn nitro et eller annet lakk, som reagerer med noen typer skumgummi, noen som har noen fester og anbefalle, som ikke er så alt for dyre heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, jeg skulle hatt et veggfeste til gitaren min, en sånn sak hvor gitaren henger etter headstocken, men gibsonen min har sånn nitro et eller annet lakk, som reagerer med noen typer skumgummi, noen som har noen fester og anbefalle, som ikke er så alt for dyre heller?

Du kan legge et annet stoff mellom, som er "vennlig" mot gitaren din. Du kan f eks polstre krokene som gitaren henger i med tøystoff eller flanell eller noe sånt. Må være litt forsiktig også å passe på at gitaren henger godt. Dette tipset fikk jeg fra brukermanualen som fulgte med i Les Paul`n min. Skumgummien etser og spiser opp lakken og treet i gitaren din viss den har for mye kontakt med stativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om et veggfeste som beskytter gitaren fra å bumpe inn i veggen? Sånn at det i tillegg til å være en holder som holder hodet, er noen gummigreier eller noe sånt som kroppen hviler mot så den ikke kan komme nær veggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

String Swing CC01 er billige og skikkelig solide og gode. Jeg har seks av dem, og er grisefornøyd med alle som en. Passer supert til strat, reverse, og 2x3-headstocks. Du får dem på ebay og hos Guitarfetish, og sikkert noen her til lands som fører dem også.

Edit: de kan også brukes slik:

63_1_sbl.JPG

Endret av HvitRavn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.