Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mr. BIG reunion!


orsvend

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gilbert er etter min mening en av de absolutt bedre! Timing, harmoni, variasjon, humor, energisk!! Har alt som skal til for å underholde mitt gitarhjerte og mine gitarører!

Collorado Bulldog er en låt jeg kan sitte å høre på om og om igjen. Scaryfied (skrives det slik??) er jo også en syyyyk sang. Etter Paul sluttet i Mr Big, så gadd jeg ikke høre mere på de.

At de skal ha reunion er ikke mindre enn konge, men sjansene for at de kommer til lille Norge er vel mikroskopisk.

Billy har vel nok med Mr Steve Vai også :-)...

Ber til Musikkguden og håper på innvilget ønske ;-)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Kotzen er jo også konge. Helt klart en av de mest musikalske gitaristene som ble populære på slutten av 80-tallet.

Helt enig. Men syntes allikevel Mr. BIG tapte seg mer og mer etter Gilbert dro. Men dette er fordi de myket opp alt så fryktelig. Ikke fordi Kotzen er en dårlig gitarist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Men syntes allikevel Mr. BIG tapte seg mer og mer etter Gilbert dro. Men dette er fordi de myket opp alt så fryktelig. Ikke fordi Kotzen er en dårlig gitarist.

Klart, det var mer gøy når Gilbert enda var i bandet. Men for å være helt ærlig så tror jeg Mr. Big hadde potensiale til å bli så mye mer enn det var, kanskje hvis de hadde hatt en annen vokalist. Eric Martin har jo en skikkelig 80-tallsstemme med fløtepuskvaliteter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Er med på den! Men jeg tror det er ekstremt liten sjangse for å managementet tør satse på en Europa-tur. De var jo ikke akkurat superkjente her. Bare for de klissebaladene sine

Appropos klissebalader..

Kjøpte meg MR Big - Big, Bigger, Biggest når jeg var i bergen,

var jo nesten BARE klissesanger :P ble litt skuffa..

Og det nye albumet til gilbert, united states ble jeg litt skuffa over og.

For mye guest-star vokal, og litt for lite gilbert :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.