Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rocktron Rampage?


Saurus

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk!

Har blitt skikkelig sugen på å kjøpe ny distortion pedal. Har en Krank Distortus Maximus fra før som jeg vurderer å selge til fordel for noe annet med litt mer sjel. (Ja, jeg mener iallefall det?)

Nå har jeg sittet i mangfoldige timer og søkt etter pedaler. Tror kanskje jeg har funnet en kandidat, men siden jeg finner veldig få videoer/klipp/reviews av Rampage, så jeg føler vel kanskje at jeg burde se et annet sted. Allikevel så klarer jeg liksom ikke å gi slipp, for det jeg har hørt synes jeg virker veldig lovende.

Noen som har prøvd den? Jeg vil gjerne ha noen ærlige ord tilbake, gjerne sammenligninger også hvis dere føler for det.

Spiller på en Crate VTX212 fra før og trives veldig godt med clean kanalen. Spiller alt fra pink floyd til gojira og det som værre er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke eid en selv, men har to kamerater som har den.

Den låter helt OK til soveromsspilling, men funker veldig dårlig i bandsammenheng og live.

Vi moddet den ene om til en støyboks og den funket mye bedre som det enn som metalvreng :lol:

Jeg ville aldri kjøpt denne istedet for Krank-pedalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hot British er en av de beste vrengpedalene jeg har prøvd.

Men den låter ganske "pent" og kontrollert.

Siden du har hatt en Krank før er du kanskje ute etter noe som låter mer "hårete"?

MI Audio Tube Zone og Crunchbox(veldig Marshall på cleanamp) er også verdt å sjekke ut.

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trist... og jeg som var så gira :(

Hva er det som er "galt" med den? Er vrengen tynn? tam? livløs? digital?

Den låt rett og slett kjipt.

Feeda som et uvær med en gang du kom opp på bandnivå.

Jeg ville iallefall ikke bytta ut Krank'en med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.