Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roskilde 09


Ataxia

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Roskilde 2009 var knallbra. Nesten på nivå med 2005.

Konserter jeg satte spesielt stor pris på var:

Von Dü, First Aid Kit, Baddies, Slipknot, Katzenjammer og Klovner i Kamp. Veldig utenom min vanlige musikkstil, men det var noe av det som definerte Roskilde 2009 for meg. Var selvfølgelig på alle de store og mange flere små, men det er de konsertene jeg synes overasket meg mest.

Dro ned med en liten camp fra Backstage Musikk og vi hadde det knall. Møtte på noen sørlendinger og vestlendinger som viste seg å være skikkelig hyggelige mennesker og campet med dem. Kjøpte meg også en 12-strenger fra butikken min for anledningen, og den viste seg å bli en hit. Bare billiggitar (Stagg SW206CETU/BK-12), men den var overaskende god i forhold til prisen. (2500,- med innebygget tuner, og preamp med både jack og balansert xlr-ut) Stagg lager knallbra festivalgitarer (har kjøpt med en hvert år siden '05, og har dem hengende på roskilde-veggen min på kontoret. Gode minner.

Har selvfølgelig fått influensa, men det går over. Lite tips til alle som evt er bekymra for narkotika forresten: Det flyter av det der nede, men det er aldri noen som prøver å "pushe" det. Det er mye "farligere" å gå en tur forbi Jernbanetorget i Oslo enn å bo 8 dager på Roskilde hvis man er redd for "de skumle knerkerne". Alt er altfor lett tilgjengelig der nede, men aldri noen som har prøvd å tvinge meg til å ta noe som helst, og det kommer heller ikke til å skje heller tror jeg. Folk er bare hyggelige og skikkelig i festivalstemning der nede.

Gleder meg allerede til 2010.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.