Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roskilde 09


Ataxia

Anbefalte innlegg

og at de skal turnere rundt på festivaler i sommer som en "final closure" med originalbesetningen.

Tviler så utrolig sterkt på at de kommer til Europa, men blir morsomt å se!

Selv er jeg dritglad for Down, Oasis og Madness så langt! Er fortsatt over 100 band igjen, så! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er jævlig fornøyd med lineupen i år.

NIN, Faith No More, Oasis, Mono, Isis, Gojira, Mew, Tim Christensen, Wolfes In The Throne Room, Neurosis, The Megaphonic Thrift, Harrys Gym, Røyksopp, Trentemøller, Kanye West osv osv.

Hvis været blir like flott som i fjor så blir det en fantastisk festival i år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis været blir like flott som i fjor sÃ¥ blir det en fantastisk festival i Ã¥r ogsÃ¥.

Dude, trodde vi var enige om at Roskilde er fantastisk UANSETT vær, ref. syndfloden i 2007? :P

Med et par-tre-fire telt som måler L 5,5m - B 3,5m - H 2,1m så har vi ikke så mye å klage over... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dude, trodde vi var enige om at Roskilde er fantastisk UANSETT vær, ref. syndfloden i 2007? :P

Med et par-tre-fire telt som måler L 5,5m - B 3,5m - H 2,1m så har vi ikke så mye å klage over... :P

Så sant så sant Magnus. Roskilde er awesome uansett, men bra vær gjør opplevelsen enda mer legendarisk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Begynner å nærme seg, skal folk på warmupen? jeg blir ihvertfall å finne der den 28.

Seff. Vi ankommer Køben om morgenen den 27. Lang dag i kø.

Warmupen er en stor del av Roskildeopplevelsen, så vil anbefale alle å få med seg den.

Og har du ingen som kommer tidlig og setter opp telt for deg så kan du glemme å få teltplass om du kommer på onsdag/torsdag.

Peter: Hvor har dere tenkt å ha campen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, greia er at en av kompisene mine er presse, så han slipper inn mye fortere. Så hvis det er mulig fikser han plass til oss med en gang. Hvis ikke står vi i kø og finner en plass. Har aldri vært der før så vet ikke hvor det er kult... Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir mitt 3. år og jeg gleder meg som en unge.

Reiser ned med bl.a GummiTZ fra forumet. Campen vår blir på E(ved West-inngangen), som hvert år.

Selv om han slipper inn tidligere som presse så tror jeg ikke at han kan spasere hvor han vil på campingområdet og slå opp et telt der han føler for det.

Skal dere fly eller kjøre ned?

Litt info til de som ikke har vært der nede før:

Tidligere år har det vært slik at de åpner "billettlukene"(der du bytter billett inn i armbånd) kl 24:00 natt til søndag.

Når du så har fått på deg armbånd så blir du sendt inn i et venteområde, der du skal vente/sove/feste/fryse til kl 08 søndag morgen.

Men ca. hvert år så blir gjerdet revet ned lenge før kl 8. Ifjor var det rundt 4 og året før ca 6(om morgenen/natta altså).

Når porten/gjerdet er åpnet så løper alle så fort de orker for å finne seg teltplass. Førstemann til mølla.

Du vil bli overrasket over hvor mange telt som kan bli satt opp på 30 min. Skulle likte å sett film av dette fra flyperspektiv.

I år blir det nok litt anderledes da det går ann å få byttet til armbånd fra kl. 08 lørdag morgen, og da kunne gå rett inn i "venterommet".

Men når du først kommer deg inn der så fungerer det nok på samme måte.

Om jeg har tatt feil om noe, så rett gjerne på meg.

Mine erfaringer er fra West-inngangen, men regner med det foregår på ca. samme måten ved East.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har forstått det, så vil venteområdet i år i tillegg være organisert i inngjærda "puljer", slik at de som kommer tidligst inn i venteområdet og orker å sitte der fra lørdags morgen, også kommer først inn på campen på søndagen. Blir sikkert sluppet inn med 10 minutters mellomrom eller lignende, for å gi hver pulje en "head start" på neste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har forstått det, så vil venteområdet i år i tillegg være organisert i inngjærda "puljer", slik at de som kommer tidligst inn i venteområdet og orker å sitte der fra lørdags morgen, også kommer først inn på campen på søndagen. Blir sikkert sluppet inn med 10 minutters mellomrom eller lignende, for å gi hver pulje en "head start" på neste...

Ah, det har jeg ikke fått med meg.

Håper vi får plass i første pulja da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen praktiske spørsmål, jeg skal ned til Roskilde for første gang med en kamerat som heller aldri har vært der.

Må man betale for teltplass?

Vi kommer ned klokken 06:10 på Søndag den 28, er det fortsatt ledige teltplasser da?

Hvor vil dere anbefale å campe ? (bussen stopper ved østsiden)

Må man ha med telt?

Noen lure tips å komme med ellers? :rolleyes:

- Thomas :blush:

Endret av Thomas91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.