Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roskilde 09


Ataxia

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Roskilde 07?

Jepp. Hadde hørt det aller meste av Killers før det, og at de avslutta med KONGElåten "All These Things That I've Done", ga en temmelig ekstatisk stemning for min del ihvertfall.

Men så begynte de å se ut som prostituerte, og ikke minst prostituere seg musikalsk også med sisteplata. Skam, skam, skam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett Slipknot, så det blir greit å få med seg. Hvilken plate bør jeg kjøpe først, siden jeg aldri har hørt noe særlig på det? PS: Liker det hardt og progressivt.

Og Madness ja....jaggu...."Our house, in the middle of our street"....DET blir en fest... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipknot er jo kjente for å ha dritfete konserter:)

Sublimal Verses Vol. 3 er av type *genialt*:D

Etter at Slipknot og skaheltene Madness ble sluppet idag er det ingen tvil om at jeg skal sørover i ferien:D

Rått blir det!! Klarer nesten ikke vente til neste onsdag når flere band blir offentligjort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Vol. 3 saken er bra ja. Men live syns jeg opplegget deres faller FULLSTENDIG gjennom. Har sett dem to ganger - første gangen da de spilte med Slayer, og da de headlina i Spektrum nå før nyttår. Funka like dårlig begge gangene!

Konserten som var nå før jul var jo helt konge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig kjedelige bookinger til nå? Klovner i kamp? Bah..

Enig. Litt stusselig til nå. Men Skambankt blir bra da.

Men det er vell en 150+ band til som skal slippes, og siden jeg uansett ikke får med meg mer enn 5-10 hele konserter så blir jeg nok fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.