Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roskilde 09


Ataxia

Anbefalte innlegg

Da var Coldplay bekreftet som årets første headliner, og da trenger vi ny Roskilde-tråd.

Hvem her tar turen sørover i år?

Hvilke band håper du på?

Selv ble jeg litt skuffa over Coldplay, hadde et lite håp om Blur eller Oasis som første headliner.

Men jeg skal nedover uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har kjøpt billett. Ble også litt skuffa over Coldplay, men satser på at det blir mange andre bra band.

Håper på: Oasis, Blur, Boris, Dungen, Motorpsycho ihvertfall...

Tviler litt på Motorpsycho og Boris kommer, da de spilte i 07 og 08. Men man kan aldri være for sikker.

Hadde vært fett å fått sett Boris igjen.

Har også et lite håp om at Weezer og Sonic Youth skal ta turen innom. Det hadde gjort meg veldig glad iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å sett Daft Punk ta turen innom. Ikke spesielt fan, men har hørt at det pleier å bli livlig når de spiller live...

Lamb of God og Enter Shikari kommer med plate denne våren, så de er nok høyaktuelle for danmarkstur. I tillegg vil jeg alltid ha Tool, men der er nok sannsynligheten heller lav...

Porcupine Tree hadde forresten gjort seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg leste en plass at Sonic Youth er veldig keen på å spille Glastonbury i år. Så da bør vell sjangsen for Roskilde være der?

Lamb of God hadde vært sykt bra. Men de spiller jo 5 ganger sammen med Metallica 2-3 uker etter roskilde i Danmark da..

Enter Shikari hadde vært kult å sett igjen. Energiske folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg tar turen nedover, men The Killers, Green Day og Billy Talent hadde vært knall. De to sistnevnte kommer med plate i 09, og The Killers slapp jo i slutten av november.

Jeg så Killers på Roskilde før de ga fra seg all verdighet når de kom med sisteplata, som sugde hundre prosent mulldyrballe. Og den gangen var det en morsom konsert.

Green Day forøvrig er et fantastisk gøyalt liveband, selv om det aldri ville falt meg inn å kjøpe en plate av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar turen om det kommer band som er verdt det. Coldplay hadde jeg ikke gått rundt kvartalet for engang.

Det er snakk om en Mr. Big reunion da... og at de skal turnere rundt på festivaler i sommer som en "final closure" med originalbesetningen. Om det skjer så drar jeg dit samme hvem andre som kommer =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Killers på Roskilde før de ga fra seg all verdighet når de kom med sisteplata, som sugde hundre prosent mulldyrballe. Og den gangen var det en morsom konsert.

Green Day forøvrig er et fantastisk gøyalt liveband, selv om det aldri ville falt meg inn å kjøpe en plate av dem.

Roskilde 07?

Så de på Roskilde 07 selv, og det var en helt fantastisk fet konsert. Hadde ikke hørt en eneste sang av dem før konserten, men den var helt fantastisk, til tross for en litt i overkant høy luftfuktighet ^_^

Synes for øvrig at siste plata er en helt grei plate, selv om den ikke kan måle seg med noen av de tre andre platene deres.

Green Day er et band jeg alltid har hatt sansen for og har likt musikken til, og lysten til å se de live har ikke blitt mindre etter at jeg så Bullet in a Bible-konserten. Regner med en turné etter sisteplata er sluppet, og da SKAL de sees om jeg så må til USA for å få sett dem :D

edit; sorry for off-topic

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.