Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

billig men god(?) delay pedal


jealei

Anbefalte innlegg

heisann, jeg er på utkikk etter en billing, men god/grei delay pedal, jeg har en boss gt 8 som jeg er veldig fornøyd med, men jeg gidder ikke og drasse med meg den rundt hele tiden, og den effekten jeg har mest bruk for er en delay, men jeg gidder ikke og punge ut flere hundre kr på noe jeg bare skal bruke en gang i blandt, så jeg har sett på disse behringer pedalene, men de har jo en del delay pedal, og jeg vet ikke hvem av de som er noe særlig.

dere må gjerne komme med forslag, men helst ikke over 500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp Behringer. Jeg kjøpte to - en noisgate som var totalt ubrukelig og en tunerpedal hvor jackledningene ikke satt (åpnet den, men det var innkapslede innganger, så jeg fikk ikke engang fiksa det. Desuten har de tidenes dårligste patent for åpning for skifte av batteri. Penger rett ut av vinduet med andre ord.

Prøv heller å finn noe brukt av litt bedre kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hngh, jeg syns en «ren» digitaldelay låter for krispt i de fleste sammenhenger. Roter til lydbildet for mye. Derfor har jeg alltid «brown» knappen inne på min T-Rex Replica :) Anbefaler å prøve litt forskjellig. Carl Martin Red Repeat skal være bra, og den koster vel ikke så himla mye heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en Ibanez analog/digital AD7 på Ebay for 30$. Den funker helt greit. Lett på innstillinger, og ødelegger ikke noe som helst lyd forøvrig.

Har en kompis med Danelectro som er svært fornøyd.

Det enkle er ofte det beste (og rimligste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.