Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stemmemaskin(Tuner) til El GItar.


Linkage25

Anbefalte innlegg

Da vil jeg heller anbefale www.turbo-tuner.com. Billigere, kjappere, lettere å lese. :)
+1

Beste kjøpet jeg noensinne har gjort. Har byttet ut alt utstyret mitt jevnlig i snart et år, men har ALDRI tenkt på å kvitte meg med Turbo Tuneren.

Bare kjøpe noe skikkelig først som sist, så lenge du vil holde på med musikk vil du alltid trenge en tuner. En skikkelig en vil du aldri måtte bytte ut.

Jeg KAN stemme for øret, jeg ga nesten opp de billigere greiene fordi det bler mer nøyaktig når jeg gjorde det selv.

Du vil derimot få bruk for den uansett om du har planer om å spille andre steder enn på gutterommet.

På bandøving/konserter blir det neppe stille nok til å gjøre det uten forsterking, og stemming gjennom forsterker (gjerne med vreng også, du spiller vel neppe mye clean i drop c) er ikke særlig pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke verre enn å stemme alle strengene ned to halvtoner. Stort lettere blir det ikke, egentlig.

Greit nok hvis man har fast bro. MEn det er ikke så lett når man har floyd.

Jeg skjønner ikke. En tuner viser jo bare bokstaver, ikke værre enn det?

Så stemmer du etter hvilken du vil ha.

Hvis du ikke trenger en nymoderne tuner, har jeg en liggende og slenge som du kan få til en billig penge.

Går jo helt fint å stemme til den tonen man skal ha bare med å se på bokstavene. Hvis jeg skal stemme drop D gidder jeg ikke å trykke på flat for det. Da stemmer jeg det. Men hvis jeg skal stemme DGCFAD, så blir det mindre tenking hvis jeg har trykt på flat og stemmer vanlig. For jeg glemmer heletiden FAD :lol: og da må jeg tenke litt og det er farlign :ninja::blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.