Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Load


causeofdeath

Anbefalte innlegg

Hva synes folket her om denne plata? Jeg har fått inntrykk av at dette skal være en av de minst populære Metallica platene.

Selv synes jeg den er den beste Metallica plata siden Justice, hvis man ser bort i fra Garage Inc som var en knall cover plate

Jeg har også stor sans for den tjukke produksjonen, og half-step down stemmingen, noe jeg også hovedsakling spiller i.

Heftig bluesy rock dette med godlåter som Bleeding Me, King Nothing, Until It Sleeps, og spessielt The Outlaw Torn.

Endret av causeofdeath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Thunder Fingers

Jeg har i lang tid sagt at Load og Reload er mine favoritt album fra Metallica.. bassingen til Newsted er upåklaglig, alt er tydelig i miksen og sangene er faktisk mye mer interresante enn det som kommer fra de tidligere albumene..

Fremdeles så skipper jeg over det når Metallica kommer på Ipoden min uansett :P

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, har alltid virka som folk har hatet den plata (reload også forresten), har følt meg litt alene! Liker både Load og Reload veldig godt og er ikke enig med folk som sier det er starten på den lange nedturen.

Noen kjempebra låter på den plata !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Load er ikke ille. Synes den er bedre enn Kill 'em All, Reload, St.Anger og Death Magnetic.

The House That Jack Built og Until It Sleeps er mine favoritter.

Hvis Load er bedre enn Kill Em All, er Maybe Baby med Christian Strand tidenes beste låt!

Det er den jo ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.