Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitar rig 2 spørsmål


Anbefalte innlegg

hei, jeg har noen spørsmål angående gitar rig 2. det jeg lurer på er om det finnes en måte hvor jeg kan bruke racken og sammtidig spille inn i Adobe adition? har prøvd dette noen ganger nå men får bare at lydkortet mitt (m-Audio fast track USB) ikke er tilgjengelig. men når jeg lukker gitar rig 2 så går det ann og ta opp i adobe. er det slik at jeg ikke kan ta opp i andre programmer når jeg alerede bruker en virituel guitar rack?

på forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Du må laste ned www.asio4all.com vet ikke om linken er korrekt gidder heller ikke og sjekke for deg. så google asio4all om det ikke fungerer.

Så plugger du gitaren rett i pcen via line in. stiller inn asio4all sample raten som dukker opp i task baren.

Fordi du har ikke mulighet og ta opp guitar rig effekter og lyder samtidig som du tar det opp pga stabilitet.

du kan monitore lyden om det er en mulighet i adobe.

jeg anbefaler og skaffe deg Cubase sx3 eller nyere for der har du fx channels som sparer mye cpu kraft.

kjenner ikke til adobe i det hele tatt.

Men du trenger ihvertfall asio4all driveren til og recorde uten delay med eventuelt effekter samtidig.

og da får du et clean signal som du kan modifisere som du vil om det er noe du ikke er fornøyd med.

mvh mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.