Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor mange gitarer «trenger» vi?


Aphelion

Anbefalte innlegg

Trenger bare én Ibanez. Skjønner ikke hvordan dere kan hevde å ha behov for mer enn én gitar. Dere må like veldig begrensende gitarer... *Riste febrilsk på hodet*

Ja! Vis meg troverdig Tele midtposisjon-lyd, Strat neckpickup-lyd og Gretsch archtop-lyd med en HSH/HH Ibanez, så skal jeg med glede selge alle gitarene mine og kjøpe en Ibanez-tannpirker :P

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg trenger:

3 Les pauler. en med EMG(i honeyburst/Iced tea), en med p90(goldtop) og en med 490R+498T (custom white). :D

2 strater, en SSS(lys sunburst.) og en HSS EMG.(Hvit med svart pickguard og pickups.) :)

Eeegentlig trenger jeg bare en av hver. som jeg har nå.. men, hadde vært fint med noen fler :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer og mer fornøyd med den nye LP'en med P90 og Burstbucker 3 , låter fett og har helsikes sustain. Men har lyst på Strat også og kanskje en slik Parker Fly, har litt sansen for dem. Litt spes med det karbonkompositt fretboardgreiene?

Et par artige eksempler med Parker Fly. Gubben her var god å spelle :) :

Parker Fly I

Parker Fly II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er greit å ha forskjellige gitarer. Det lar meg sette pris på forskjellene og lærer meg hva som er plusspunktet for hver enkelt. Men for å svare emnet så trenger jeg kun èn gitar for å spille på (type øde øy, en gitar). Tror det blir stratocastern det ja, makan til allsidighet asså.. Ellers vil jeg nok havne oppi 4-6 forskjellige økser som har vært greit å ha, bytte litt på hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.