Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis egne innlegg


LilleLars

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte det kunne vært lurt å legge til en "Vise mine innlegg" på linja med "Vis nye innlegg" og "Min assistent" osv. Her kunne man hatt en liste over temaer du har skrevet i og sett om flere har skrevet i tråden. Vet ikke hvor mye stress det er å lage noe sånt da...

Vet jeg har mulighet til å se egene innlegg, men hadde vært kjekt å ha den funksjonen litt mer hendig plassert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han heller mente en knapp som heter "mine innlegg", og når man trykker på den, kommer det opp en liste over tråder man har postet i. Den med aktivitet sist, er øverst osv. Veldig hendig funksjon som jeg har savnet her. Er vant til den fra diskusjon.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innspillet er mottatt, men vi har ikke kompetanse eller tid til å utvikle funksjonalitet i forumet selv. Derfor må vi støtte oss til utviklingen av Invision Powerboard. En ny versjon er rundt hjørnet, så kanskje dette er forbedret der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han heller mente en knapp som heter "mine innlegg", og når man trykker på den, kommer det opp en liste over tråder man har postet i. Den med aktivitet sist, er øverst osv. Veldig hendig funksjon som jeg har savnet her. Er vant til den fra diskusjon.no

Jo, jeg skjønner forsåvidt den, med forumet her er såpass lite at det skulle være greit å bruke "Vis nye innlegg".. Mest nylige tråder øverst på lista, check -- ikoner som gir deg indikasjon på hvor du har postet, check... Såklart, kommer forum-softwaren med en sånn funksjon dere beskriver, så er det sikkert knall, men jeg synes det fungerer veldig all right sånn det er nå, også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innspillet er mottatt, men vi har ikke kompetanse eller tid til å utvikle funksjonalitet i forumet selv. Derfor må vi støtte oss til utviklingen av Invision Powerboard. En ny versjon er rundt hjørnet, så kanskje dette er forbedret der.

Ikke veldig overraskende ;)

Har bare vært borti denne funksjonen på et annet forum og må si den er hendig. Det er derimot et veldig stort forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.