Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Norsk forsterker (?) - Hjææælp.


Anbefalte innlegg

Nei, det kan jeg aldeles ikke. :P

Men er veldig sikker på at det kun var denne ene utgangen på den... Og det var alt, egentlig.

Skjønner lite av denne tråden... Er det et høyttalerkabinett du har funnet (ikke en forsterker)???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette blir mindre og mindre forståelig gitt :)

På det øverste bildet virker det jo som om det er et elektrisk apparat du har avfotografert..

Hvis det er en høyttaler så ser du jo om det er en stor kasse med høyttalere i ? Eller om det er liten kasse som inneholder elektronikk, nettkabel, innganger, utganger osv - altså en forsterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, fader, da folkens! :lol:

Ble bare skeptisk til den utgangtingentangensaken.

..Som dere burde ha skjønt, har jeg virkelig null peil på sånne ting. :lol:

Edit igjen: Forsterker var vel relativt teit av meg å skrive i trådtittelen.

Endret av Progressiv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mest sannsynlig kan du ikkje koble denne til en forsterkertopp. Fordi den kontakten det er bilde en utgang, altså at strøm, lyd, whatever går ut av tingen du har funnet. Så da må den altså inn i forsterkertoppen og det eneste som går inn i en forsterkertopp er gitar og strøm fra veggen.

Dette er forresten et kabinett:

Marshall%201936.jpg

Dette er en forsterkertopp:

paste6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo faktisk som du lurer på om det er en forsterkertopp eller et kabinett, og da er det jo naturlig å forklare forskjellene. Du så vel om den hadde høyttalere eller ikke? Hvis det er en høyttaler er det teoretisk mulig å koble den til en topp, men da trenger du evt en overgang og kabinettet bør ha riktig impedans (høy nok).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.