Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Norsk forsterker (?) - Hjææælp.


Anbefalte innlegg

Godaften, medmennesker.

Jeg jobber som musikkinstruktør i et korps her i nærheten, og trasket litt rundt på lagerrommet til dette korpset her om dagen. Kom over en forsterker, som jeg tviler på har blitt brukt mye i det siste. Fikk/rakk bare å ta to middelmådige bilder med mobilen, skal prøve å fikse noe bedre hvis det er nødvendig.

Det jeg lurer på, er om det er mulig å kjøre denne i en topp? Den har ikke jackinngang, men noen annet morsomt jeg ikke aner hva er her, som vises på et av bildene.

Takker for svar.

DSC00285.jpg

DSC00286.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var sløv i går, ser jeg. Dere har helt rett, dette er selvsagt en utgang. Han sier jo det er en forsterker, det kan stemme, da Telrad lagde forsterkere. Da er dette trolig høyttalerutgangen?

Da bør det vel være mulig å finne innganger et sted også. Det er ikke så greit når det ikke er bedre bilder enn dette.

En "forsterker" med bare en utgang gir jo ikke mening.

Hvis dette er en høyttaler, stemmer det vel ikke helt med at den skal ha strøm, hvis det da ikke er et sluttrinn i forsterkeren.

Bedre bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar!

Tenkte å kjøre denne i en forsterkertopp, ja. Nå er ikke jeg der før neste mandag, skal prøve å ta bedre bilder da. Men jeg er veldig sikker på at det kun var en ''kontakt'' i den, og det var denne utgangen. i den. Står 8 ohm på det skiltet, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.