Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Zoom Fire-15


AnDy

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen her som har en Zoom Fire 15 forsterker? Lurte på om det er en bra forsterker og om noen har noen erfaringer om hvordan jeg skal skru på forsterkeren for å få den til å høre mest ut som Slash i Guns N' Roses. (ja jeg vet at han bruker Marshall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør en laang sving forbi alle zoom sine produkter. De har en tendens til å låte ufattelig vepsete,tynt og ekkelt , det selvom de koster lissom 400 spenn for en pakke med alt de har lagd :P ..

Jeg vil ABSOLUTT ikke anbefale deg å kjøpe noe av Zoom ...

Se litt rundt etter andre ting . f.eks en POD :P hehehe..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops! Jeg kjøpte en Zoom Fire 15 for noen dager siden, betalte 1700kr. :lol: Jaja jeg er nå nybegynner og jeg kommer sikkert bare til å spille hjemme alene så det fungerer vel sikkert godt for meg en stund. Får heller kjøpe meg en bedre senere. Men finnest det noe positivt å si om forsterkeren? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han snakker her om en forsterker(tror jeg..) og ikke en effekt-pedal... det er en viss forskjell...

angående zoom som forsterker merke.. så har de kun produsert preamps og multieffekter(og noen effekter) inntil nylig... så det er ikke så mange som kan rangere de... men vil jeg tro rett... så har de noe lignende som zoom 505/707 til preamp, og ett eller annet transistor slutt-trinn... jeg vil tro at forsterkeren vil fungere godt for en nybegynner.. dvs. øving på gutte-rommet... men etterhvert ville jeg byttet den ut...

la oss si det sånn... zoom har ikke et så alt for godt rykte på seg... de har laget endel billige nybegynner multi-effekter... de låter greit.. men er ikke noe særlig å skryte av når en sammenligner med dyrer multieffekter...