Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger litt hjelp av erfarne ved kjøp av forsterker!


HagMaister

Anbefalte innlegg

Go kvæll godtfolk!

Jeg så nylig på Sound 1, og dom selger en VOX AD100VT-XL 100 watt rør for 3500 kr, så derfor lurer jeg på : er detta et bra kjøp? Noen som har erfaringer, eller anbefaler noe bedre i samme prisklasse? I mine øyne virker tilbudet bra, men kanskje lurt å høre med folk som har peiling før jeg svir av penger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å bare ha den som øvningsforsterker, men siden du sa det ikke var rør blei jeg litt usikker likevel :lol: Har hørt at rør er tingen, og er ikke noe særlig fornøyd med den forsterkeren jeg har nå, har lyst på forbedringer hvis du skjønner! Men har du noe å anbefale? ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vox AD100VT er ikke en rørforsterker. Det er en hybrid/transistor/valveforsterker med ett rør i preampen.

Rørert forbedrer muligens lyden, men du kan ikke kalle denne forsterkeren for en rørforsterker.

Når det kommer til lyd, så har jeg bare prøvd Vox AD50.

Veldig bra forsterker til transistor å være. Masse lydmuligheter, ganske grei lyd og rimelig.

Jeg syns at prisen virker veldig overkommelig og hadde muligens gitt denne forsterkeren en sjanse.

Enda det ikke er full rørforsterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.