Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sikkerhet og shipping over Ebay


keepofkal

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vurderer å dra inn Ebay inn i det her. har brukt 1200 kr på det, så hadde vært greit å få utbytte fra det. betalte med PayPal. Ikke noe forsikring eller sporingsnummer! :(

Har du klaget til PayPal? Det må gjøres innen 45 dager fra kjøpsdato for at de skal kunne fryse beløpet på selger konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte seymour duncan distortion fra en ebay-selger i november i fjor, enda ikke mottatt noe :huh:

men utenom den, så bare pass på at selgeren har gode tilbakemeldinger :)

Bruk sporing via nummer og USP og benytt PayPal. Det har alltid fungert for meg og de jeg kjenner som også har handla der. Uansett så burde du gå inn på ditt brukerområde i Ebay og gi selger dårlig tilbakemelding, slik at andre ser at du har handlet med en slendrian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trudde det aldri, men i dag kom pakka på Posten. så skulle jeg hente den på det lokale postkontoret, og det som skjer er at jeg får beskjed om at de ikke har tid til å hente pakka mi som ligger bak disken. " jeg har dessverre ikke tid til å gå å hente pakka di, ettersom vi bare er 2 på jobb nå, du får komme tilbake senere!" non fler enn meg som tenkter at Posten har godt av litt konkurranse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det værste jeg har hørt. Løft problemet opp og over de som nekta deg å hente pakka. Ta kontakt med nærmeste overordnede og fortell. De du var i kontakt med skjønner jo ikke hva greia går ut på. Trodde posten levde ev slike som oss jeg..... Det er jo pakker det går i for tiden, for post går jo over nettet.

Glad det ikke var meg, da hadde blitt så forbanna at jeg hadde tatt dem der og da.

Fortell mer om pakka, hvis du får den ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

senere på dagen fikk jeg vite at de hadde sendt den videre til postkontoret i den lokale bygda. så alt ordna seg, sjøl om sjokket over behandinga fortsatt er der. tenkte du på innholdet i pakka? :P

Japp! Alltid spennende med nye pakker :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger man tynt an hvis man ikke har betalt gjennom PayPal? Jeg kjøpte noe fra eBay på tirsdag, betalte med kort, og fikk bekreftende mail fra selgeren om at betalingen var mottat og varen skulle bli sendt omgående, samt sporingsnummeret så fort det ble mottatt. Har fortsatt tilgode å høre fra dem. Sendte PM på eBay istad, forhåpentligvis får jeg svar der. Hvor lang tid kan det ta å få en vare hit? Har lest at det kan variere fra 2 uker og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger man tynt an hvis man ikke har betalt gjennom PayPal? Jeg kjøpte noe fra eBay på tirsdag, betalte med kort, og fikk bekreftende mail fra selgeren om at betalingen var mottat og varen skulle bli sendt omgående, samt sporingsnummeret så fort det ble mottatt. Har fortsatt tilgode å høre fra dem. Sendte PM på eBay istad, forhåpentligvis får jeg svar der. Hvor lang tid kan det ta å få en vare hit? Har lest at det kan variere fra 2 uker og oppover.

Det er rett som det tar 2 uker. Ble pakka sendt med UPS Ground Service?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.