Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mitt bands live dvd


Peri

Anbefalte innlegg

1.Selv om vokalistem synger helt sjef og er kul som fy [sensurert]' date='så ser det for meg ut som om hun ser på en tekst eller noe? Det må hun i såfall bare drite i.

2.VI TRENGER EN GITARSOLO!!!

[/quote']

1. Du har helt rett i det med teksten. Men også her har jeg en unnskyldning på lur :mrgreen: Vi spilte vel en 17-18 låter på den konserten, og mange av dem (også denne) lærte vi oss bare et par uker i forveien. Så da ble det litt mye tekst å pugge på kort tid. Men er selvfølgelig helt enig i det du sier.

2. Hehe, det kommer det kommer :mrgreen: Etter denne konserten har vi også utvidet gitarrekka med en til som er glad i å spille soloer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DonnaLee: Er det Lars (Ødegaard) som er trommis i bandet deres eller? Han kjenner jeg jo! Har syklet en del ritt sammen med ham de siste årene.

Tøft og funky det der ja, noen steder kan vel filmen redigeres bedre, sånn som rundt 0:56 er det noe susing rundt i mørket foran bassisten, har det noen egentlig hensikt, var det det beste filmklippet fra det tidspunktet dere hadde? Blir litt pussig synes jeg da. Men bandet synes jeg var helt rått. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. Vi har trolig landets eneste trommis som driver med spinning:D Det du påpeker rundt 0:56 har nok endel med forskjellig kalibrering av skjermer å gjøre...Ser helt elendig ut her (på jobben) men hjemme og på tv er det bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott video' date=' skikkelig tøft band, men jeg lurte på, eier han trommisen deres det trommesettet?[/quote']

Nå blir det mye spamming på egen tråd fra min side her, men ja det gjør han! Er ikke verdens dyreste sett....Pearl ELX tror jeg det heter. Men låter knallbra og ser dritstilig ut....Så har han jo endel symbaler da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Takk. Jepp, come on come over står definitivt høyt oppe på ønskelista her i gården! Men nå har vi endelig fått eget øvningslokale, så vi skal jobbe mest med egenprodusert materiale fremover! VI pleier mest å øve med kompgruppa først, også slenger alle blåserne seg på etter hvert når det nærmer seg konserter og sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.