Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trommeslager søker ferdig band eller enkle musikere


Wappi

Anbefalte innlegg

God kveld!

Jeg er en gutt på 16år som spiller trommer og elsker å drive med dette.

Går fortiden i 10. klasse, og kommer til å søke musikk til neste år på videregående. Jeg bruker utrolig mye av fritiden min på musikk, ikke bare å spille trommer, men å lære meg så mye som mulig om min lidenskap; musikk.

Spiller allerede i mange sammenhenger, men kunne tenkt meg å prøvd å startet et nytt helt uavhengig band. Det eneste kravet jeg stiller er at du/dere skal være seriøse, ha ambisjoner og ønske å bruke tid på dette. Jeg bruker utrolig mye tid på dette, og ønsker å finne folk som gjør det samme, men krever ikke at du/dere skal være utrolig dyktig, men ha ambisjoner om å bli bare bedre og bedre.

Når det kommer til selve musikken så liker jeg å være litt sær. Her er det nesten alt utenom metall som teller. Favorittemusikken min er funk, soul og jazz. Dette er ikke noe krav, kan likegodt spille bluegrass eller indie rock :)

Dersom du/dere ikke har tilgang på skikkelig øvingslokale eller utstyr er ikke dette noe problem, da jeg har skikkelige lokaler hjemme i tillegg til at jeg har tilgang til dette.

Jeg søker som sagt ikke nødvendigvis ett band, men også enkle musikere. Bassist, gitarist, vokalist, keyboardist, saksofonist? :) Er også intressert i å finne med et band som mangler trommeslager, og som har samme forutsetningene som meg.

Ta kontakt: Ole Rygg

Telefon: 45242659

Mail: ole [AT] bygdecrew.no

MSN: wappi [AT] prenaxter.com

(Bytt ut [AT] med @)

MERK: At du er like gammel som meg er ikke en nødvendighet. Ta gjerne kontakt, uansett alder. Jeg prøver å opptre så profesjonelt som mulig i alle situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heey! Eg e ein gutt på 14 år og går i 9. klasse på sus.. Spele gitar og elske d! Kul musikksmak forresten ;) Har aldri spilt me noen me slik musikksmak og synes d hadde vert tøft å prøve d.. Liker mest blues og funk, og har omtrent samme ambisjoner som deg.. Bor på sola og d hadde vert kjekt viss du hadde svart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.