Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Koblings skjema til en ibanez s320


Anbefalte innlegg

Heisann, noen som kunne tenget koblingsskjemaet til en ibanez s320, jeg fant noe på nettet, men jeg skjønner ikke noe av det

(med koblingskjema så mener jeg det bildet helt til høyre)

Endret av jealei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså jeg vil vite åssen koblingene funker, på bilder nr 3 så kan jeg "lese" meg frem til lydene, det greier jeg ikke på det skjemaet som jeg fant til ibanezen min, jeg ser hvor alt skal kobles, men det sier meg ingen, jeg vil vite hvorfor/hvordan neck pickupen blir paralell i posisjon 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg er stokk dum, men her har du altså postet tre bilder, uten å forklare hva det er bilde av. Det er mulig å skjønne hva bilde nummer to skal være ut fra å lese tekst på bildet.

Alle de tre bildene representerer et koblingsskjema, men ikke det samme, etter en liten kikk. Du nevner også en s320, men sier ikke noe om en av koblingsskjemaene gjelder den gitaren.

Så vil du ha meg til å skjønne at du vil forklares hvordan du skal skjønne hvordan posisjon 2 blir parallellkoblet?

Beklager, men den som klarer å forklare det der, ut fra informasjonen du har gitt, eksisterer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de 2 til venstre er da hvordan man kobler opp pickupene på en gitar med h-h og en 5 way swicht, den til høyre er da bare et eksempel bilde på hvordan jeg fortrekker og lese et koblings skjema.

viss du ser på det eksempel bilde jeg la ut, så kan man ved og følge strømmen lese hva slags lyder man får når i de forskjellige posisjonene til switchene, dette går ikke på det koblingskjemaet ibanez har laget, der ser man kun hvor ledningene er festet

(eksempel bildet er da bildet hvor det står bridge midle neck øverst på bildet)

Endret av jealei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit det der, men hvilket bilde er det eksempelbildet du la ut?

Jeg regner med at "eksempelbildet" plutselig er bilde nummer tre? Og jeg lever fortsatt i kraftig spenning om hvorvidt en Ibanez S320 er avbildet, eller om det er tre tilfeldige bilder du har lagt ut. Trolig er det bare jeg som er dum, og som ikke skjønner noe som er innlysende. Jeg gir opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså bildet helt til høyre, hvor det står brigde midle neck øverst på bildet, er da slik jeg fortrekker og lese et koblings skjema, siden da jeg lese meg frem til de forkjellige lydene

de to andre er da hvor pickupene er koblet opp i en s320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.