Gå til innhold
el_roffo

el_roffos stash

Anbefalte innlegg

Vel, her kommer litt bilder av greiene mine, i hvert fall det jeg har hjemme for øyeblikket. Har dårlig med plass her, så noe står hos foreldrene mine og i øvingslokalet, bl.a. Bassriggen (Trace Elliot stack), Fretless Fender Jazz, Ibanez Roadstar og en Pearl L-6s kopi...

_firebird.jpg

Orville by Gibson Firebird

_fb_tuners.jpg

Steinberger tuners

_ae500.jpg

Yamaha AE500

_ae500_2.jpg

...med GFS Retrotron pickuper

_ginza.jpg

Ginza ES-335... hvis noen vet noe om denne gitaren eller merket, så bare si fra, jeg har ikke funnet noen ting...

_ginza_headstock.jpg

Ginza logo

_eko.jpg

EKO 12-strenger fra midten av 70-tallet, genial gitar med utrolig lyd. Jeg ga 800 spenn for den, og den er verdt hver eneste krone + litt til

_p-bass.jpg

P-bass hjemmemekk, kan brukes til alt. Svart beis og olje-finish, Duncan QP pickup, Hipshot stol

_p-bass_headstock.jpg

...og Hipshot D-tuner

_8.jpg

Mettall-bassen sin, det. Begynte som en Chandler 4-strenger, kjøpt av en Ten Sing-bassist - hadde han bare visst... Etter et par år handla jeg inn en Warmoth hals og Schaller stol og skruer. Matt svart garasje/sprayboks/dårlig tid-finish og Motorpsycho-sticker :) Den originale 4-strengs halsen endte omsider opp på P-bassen.

_8_headstock.jpg

neck heavy

_stakset.jpg

Stakset custom 5-strenger... fin til mye, har ikke fått brukt den så mye i det siste, men flott bass med uvanlig mørk lyd.

_stakset_headstock.jpg

Stakset headstock

_pedaler.jpg

Mye ting & tang, har vært inni med loddebolt på det meste av det :)

_amper.jpg

Laney Lionheart og Peavey Bandit. Laneyen er helt ny og jeg er helt forelska

Endret av el_roffo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svigerfar har ein slik EKO-gitar, er veldig enig med deg i karakteristikken du gir! Vanvittig lyd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hvor mye selger du Hyperfuzzen for?

Ikke til salgs, dessverre... jeg er altfor stor fuzz-entusiast til å kvitte meg med den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.