Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kvalitet på korea strat


Suggen

Anbefalte innlegg

Om du skal kjøpe ein Fender og ikkje vil ta deg råd til dei dyrare modellane, anbefalar eg ein kikk på 50`s player MIM. Eg har sjølv ein slik gitar, kjøpte den uprøvd med god samvittighet pga av jamnt over topp-karakterar i alle reviews. Den er designa av Fender Custom Shop i USA, men produsert i Mexico. Enkelte påstår at dersom dei fekk velge mellom denne og ein US standard hadde valget vore 50`s playeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv heller brukt, men gitaren koster faktisk det ny, hvis det er Lite Ash straten det er snakk om. Har en slik, og det er en helt grei gitar, klarer ikke helt å venne meg til V-hals profilen da.

Spørsmål på Marios musikk:

Hei!

Jeg lurte på priser angående Fender Lite Ash Stratocaster og Fender Lite Ash Telecaster.

Mvh,

-Erlend

(31.03.2006 15:20:03)

--------------------------------------------------------------------------------

Bibbeliboo!!

Lite Ash modellene er faktisk veldig fine modeller. Strat modellen koster 5.895,- mens telemodellen koster 5.495,- Vi har en del av disse gitarene på lager.

Hilsen Thomas på Marios

(08.04.2006 10:51:08)

Annonsen har gått ut på dato, men kan være fyren har den enda:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde den Haarball har, og jeg synes den var veldig all right. Synes til og med V-halsprofilen var knall jeg, men dette er jo veldig smak og behag. :)

Ang. prisen så var det ganske mye.. Du får nok mer for pengene om du leter etter noe brukt, men det er kanskje ikke det svaret du ønsker deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.