Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tight flinkis musikk


Atomic

Anbefalte innlegg

"Get the funk out" har den kvasseste soloen.

Oh yeah!

prøvde å lære meg soloen når plata kom ut, gitaren holdt på å fly ut vinduet flere

ganger pga dekryptering av tappingslutten :lol:

Toto er vel nesten fasitten på det du beskriver.

Bør også sjekke ut de gamle Gino Vannelli platene, spesielt plata "Brother to brother".

Koinonia er vel også innenfor rammene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tight og bakpå? Uhm... Fail? :P

Når alle er like bakpå blir det tight og tøft. Som Watermelon man f. eks. Som George Clinton sier, det fins et område rundt enern hvor det går bra å treffe, og de prøvd å alltid å treffe i siste øyeblikk.

Ja, battles er drit kult, men kansje litt annen type, hehe. Ellers har jeg i grunn hørt om det som er nevnt før da, men takk for forslag uansett. Kansje noen har flere? Jeg tviler på at jeg har hørt om alle for å si det sånn...

Så nå at det var noen jeg ikke så her i stad, som jeg ikke har hørt om, det var fett!

Her har vi et godt eksempel vettu.

Endret av Atomic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så jævla flinkis... menmen.. Om du takler noe i gata Smooth Jazz: The Rippingtons! Flinke musikere uten tvil, men de legger mer vekt på låtskriving.. Sjekk spesielt ut skiva "Live in L.A". Finner ikke en dårlig låt på den plata :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigh og Bakpå: D´angelo - Untitled (how does it feel), har ikke funnet ut om jeg elsker eller hater låta, er dødsfett, men blir kjempestresset!

Ole Børud - Shakin the ground, denne skiva har han med seg noen av norges kuleste musikere, dønn tight funk med rockeriff:)

Køhn/Johanssen sekstett: fet norsk, groovy jazz.

D´sound: Norges mest tighte bass og trommerekke.

Obligatorisk:

Stevie Wonder

Earth, Wind and Fire

Tower Of Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.