Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Cubase i forhold til ProTools?


Knutern

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Merk deg at det normalt følger med en god del program, meget mulig du kan benytte deg av det som følger med. Avhenger veldig av hvilken bundle de kan tilby deg. Har du god tid kan du alltids ringe Tore pÃ¥ Tre'45. Han har grei oversikt over hva som er tilgjengelig i den aktuelle prisklassen. De har sikkert de samme varene i USA ogsÃ¥. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pro Tools er best, ingen protest.

Hei,

Dersom du bruker Mac (som du sikkert gjør) så vil jeg si at Pro Tools nok er mer tilpasset og tilrettelagt for det.. (Tror ikke du får Pro tools for PC)

Cubase jobber jo både på Mac og PC platform og funker jeo helt greit.. og er ganske likt.

Men en kompis av meg som jobber som Studiomusiker og Produsent har gått over fra Cubase til Pro Tools (det samme her en del andre proffe studio)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Dersom du bruker Mac (som du sikkert gjør) så vil jeg si at Pro Tools nok er mer tilpasset og tilrettelagt for det.. (Tror ikke du får Pro tools for PC)

Cubase jobber jo både på Mac og PC platform og funker jeo helt greit.. og er ganske likt.

Men en kompis av meg som jobber som Studiomusiker og Produsent har gått over fra Cubase til Pro Tools (det samme her en del andre proffe studio)..

ProTools er kompatibelt med Vista og XP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører Pro Tools 8 på Vista 32-bit, og det fungerer glitrende! Faktisk har jeg bedre erfaring med det på Vista enn på Mac, har faktisk opplevd mer ustabilitet på sistnevnte. Har nettopp gjort ferdig et studioprosjekt ved hjelp av Pro Tools, og det har fungert utrolig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.