Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva slags forsterker burde jeg ha?


kake

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noe sted i Oslo jeg kan prøve Orange-forsterkere?

Edit: Butikk altså

Imerslund forhandler Orange tror jeg (de gjorde i hvertfall det). De har butikk i Trondheimsveien 2 og Skippergata 28. Butikken i Skippergata er i ferd med å "flytte" til butikken i Trondheimsveien 2, så der er det salg på masse rart.. Mulig du finner et bra tilbud der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Imerslund (i trondheimsveien) og musikkbørsen i går, på musikkbørsen hadde de bare Orange AD30 av Orange-forsterkere. Noen som vet om noen andre steder de har? Kunne tenkt meg å prøve både Orange Rocker 30 og Orange Rockerverb 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på Finn/Musikkpraksis etter Marshall VM (Vintage/Modern). Det ligger noe ute for salg. Dette er en forsterker i din gate mht sound. Jeg hadde comboen 2266c, men solgte pga trøbbel med "klirrelyder" fra røra. Dette er visst bare et problem med comboen.

Nå går jeg for å få bygget en Metro 50 w topp, men er usikker på cab/elementer. (Skal bare ha 2 elementer)

PS ! Har selv en Laney Lionheart L5T (5w klasse A combo) som låter KNALLBRA til hjemmebruk/studio. Litt for svak for bandsituasjoner.

Men de ligger på Finn i 20w utgave (topp), og den vil nok være verd et forsøk. Tror faktisk det er sykt mye amp for penga. Passer til blues/typisk eng. rock ala Free,Stones...

Lykke til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.