Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe bass


Naxybabes

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Jeg er riktignok ny bruker her på forumet, men har funnet min interesse innenfor Bass :) . Mange av mine venner spiller gitar og kjøpte da det samme selv for en tid tilbake, men var ikke helt '' meg ''. Jeg har fått ett bass tilbud i byen der jeg bor:

Aria bass veldig god. Den er verdt en del mer penger enn det jeg får den for.

Får forsterker

Bag

Kabel

Lærebok

-----------------------

3700,- Totalt beløp.

Saken er bare den at jeg har egentlig ikke '' råd '' til å kjøpe noe veldig dyrt for øyeblikket. Kunne jeg fått veiledning om hvordan jeg kunne fått ting litt billigere?. Student er jeg så penger flyr ut av vinduet nokså fort.

- På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bassen der er veldig god, selv om du ikke får noen følelse av at det er kvalitet, siden den er så for*annet lett av vekt. Meget lettspilt og holder fint på stemminga, brukbar lyd og ja, en meget god bass i forhold til prisen. Yamaha er kvalitet, uansett hvilken modell du kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk folkens :) . Siden det ikke virket som om jeg fikk noe svar (før jeg leste det istad for ikke så alt for lenge siden) så stressa jeg meg til å finne dette:

Bass gitar pakke .

Hva syns dere?

Kameraten min som er bassist sa at bassen tåler mye misshandling :) hehe^^, selv om jeg ikke skal mishandle den :P . Så stoler på kameraten min, men er fortsatt interesert i hva dere mener.

Burde vel kanskje lage en tråd om hvilke basspakker for nybegynnere man burde kjøpe slik at sånne tråder som dette slipper å komme så mange av :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Vel, Jeg var skeptisk til Epiphone engang, men etter å ha kjøpt en Epiphone explorer gitar så vil jeg si: Kjør på! :)

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kameraten min som er bassist sa at bassen tåler mye misshandling :) hehe^^, selv om jeg ikke skal mishandle den :P . Så stoler på kameraten min, men er fortsatt interesert i hva dere mener.

Burde vel kanskje lage en tråd om hvilke basspakker for nybegynnere man burde kjøpe slik at sånne tråder som dette slipper å komme så mange av :) .

Ja, den tåler mye mishandling, fordi den ikke kan bli stort verre av litt bank, etter min mening.

Apropos nybegynnerpakker, så er de aldri noe spesielt bra kjøp, med mindre du kommer over noe spesielt.

Kjøp heller en bass med litt kvalitet, så går du ikke lei av å spille. :)

Forsterker trenger ikke å være så dyrt det heller, ved siden av. ;)

Vel, Jeg var skeptisk til Epiphone engang, men etter å ha kjøpt en Epiphone explorer gitar så vil jeg si: Kjør på! :)

Epiphone bassene har en tendens til å ha en fæl neckdrop, så jeg liker de ikke. Ihvertfall de modellene jeg har prøvd.

Edit: Gitarene er mye bedre enn bassene.

Endret av Vuelo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.